Topul brandurilor de impact din Romania
Data publicarii: 08-06-2007 | AfaceriCoca Cola revine, dupa doi ani, ca lider in topul de impact al primelor 10 branduri din Romania, in urma unui studiu realizat de compania de cercetare Synovate, pentru revista Biz. Pe locul secund se afla compania Nokia, prin prezenta si popularitatea marcii pe piata autohtona. Ariel a continuat sa detina locul 3, reusind sa-si pastreze imaginea si marca de incredere in randul consumatorilor. Locul 4 in High Impact Brands a revenit companiei Mercedes, care ramane cel mai respectat brand de masini pentru romani. Brandul etalon pentru incaltamintea sport -Adidas- s-a clasat pe locul cinci.
Topul brandurilor romanesti cu notorietate ridicata claseaza Dacia pe locul 1, urmata de Arctic, BCR si Borsec. Cea mai importanta crestere in topul brandurilor romanesti a fost inregistrata de Banca Transilvania, care a urcat patru pozitii in top, de pe locul 10 clasandu-se pe locul 6.
Din categoria electronice si electrocasnice, primele doua pozitii au ramas neschimbate fata de anul 2006, fiind detinute de Philips (locul 1) si Arctic (locul 2). In domeniul produselor alimentare, primele locuri au ramas ca in anul 2006, respectiv Jacobs (ca lider) si Poiana (locul secund), evidentiindu-se si cinci noi intrati in top: Africana, Lavazza, Nescafe, Milli si Kandia.
Topul brandurilor cu notorietate ridicata pentru bauturile nealcoolice nu s-a schimbat aproape deloc fata de anul 2006, iar pe segmentul bauturilor alcoolice topul este mai dinamic, intrand trei noi branduri, respectiv Timisoreana, Carlsberg si Bucegi.
Antena3/Rompres
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri