200.000 de carduri de credit emise de Raiffeisen Bank
Data publicarii: 13-06-2007 | Finante-BanciRaiffeisen Bank a emis, pe 12 iunie 2007, cardul de credit cu numarul 200.000, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. ''Lansarea cardului de credit MasterCard in 2003 de catre Raiffeisen Bank a insemnat revolutionarea acestui segment de piata si pozitionarea bancii in top in ceea ce priveste emiterea de carduri de credit", a spus Razvan Munteanu, Vicepresedinte Raiffeisen Bank.
In prezent, Raiffeisen Bank detine in portofoliu trei variante de card de credit: Standard, Gold si Vodafone. Cardurile de credit Raiffeisen Bank ofera o limita de credit de pana la 20.000 lei (40.000 lei pentru cardul Gold) si pot fi folosite oriunde in lume, cu o perioada de gratie de pana la 56 de zile.
In noiembrie 2004, Raiffeisen Bank a lansat primul card de credit co-branded din Romania, in parteneriat cu Connex (Vodafone).
Cardul de credit Raiffeisen Bank Vodafone este destinat abonatilor individuali Vodafone si ofera in plus puncte de loialitate Vodafone la fiecare plata efectuata cu cardul la comercianti: la fiecare 10 lei cheltuiti cu cardul se castiga 5 puncte de loialitate, plus un bonus initial de 500 de puncte acordat la prima tranzactie. In prezent, peste 40.000 de utilizatori se bucura de avantajele unice oferite de cardul co-branded Raiffeisen Bank Vodafone.
Cu peste 1.300.000 de carduri de debit si 200.000 de carduri de credit, Raiffeisen Bank are in prezent o cota de piata de peste 15% in ceea ce priveste cardurile active, fiind unul dintre principalii emitenti de carduri din Romania.
Banca detine si o retea extinsa de ATM-uri si POS-uri: 860 de ATM-uri si peste 6.700 de POS-uri.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor