Noua generatie Mazda2 va intra pe piata romaneasca in octombrie
Data publicarii: 19-06-2007 | AutoProducatorul japonez Mazda va lansa, in octombrie, pe piata romaneasca, cea de-a treia generatie a modelului de clasa mica, Mazda2, masina care va costa incepand de la 9.990 de euro, cu toate taxele incluse, anunta un comunicat al companiei. Mazda2, mezinul gamei producatorului nipon in Europa, model care in Japonia se numeste Demio, vine cu un design nou si un aspect mai sportiv fata de predecesorul sau aflat in prezent pe piata.
Noua generatie Mazda2 este cu patru centimetri mai scurta decat precedenta si, in medie, cu 100 de kilograme mai usoara. Modelul va fi disponibil in doua variante de motorizare pe benzina, de 1,3 litri cu versiunile de 75 si 84 cai putere si 1,5 litri - 103 cai putere. Ulterior va fi lansata si o varianta diesel. In Romania, preturile incep de la 9.990 euro cu toate taxele incluse, pentru versiunea cu motor de 75 de cai.
Compania a prezentat Mazda 2 in premiera la salonul auto de la Geneva, in primavara. Noua generatie este produsa in Japonia, la Hiroshima, in timp ce generatia precedenta era produsa la fabrica Ford din Valencia (Spania).
Prima generatie Mazda2 a aparut pe piata in 1996, iar a doua si-a facut debutul in 2002. In ultimii zece ani pe plan mondial s-au vandut aproximativ un milion de unitati din cel mai mic model european al Mazda. Pentru a treia generatie, producatorul japonez estimeaza vanzari pe piata europeana de 10.000 unitati in 2007 si de 70.000 unitati in 2008.
Mazda estimeaza ca va vinde, anul acesta, 1.250 de masini in Romania, de peste trei ori mai mult decat in 2006, si previzioneaza ca, peste trei ani, va avea 1,7% din piata masinilor de import, dupa ce in 2006 a avut 0,3%.
Japonezii estimeaza ca vor incheia anul 2007 cu o cota de 1,2 - 1,4% din piata masinilor de import in Romania, tara pe care o considera ca avand cel mai mare potential de crestere din regiune.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri