Vodafone a lansat serviciul de telefonie fixa pentru populatie
Data publicarii: 19-06-2007 | IT&CVodafone Romania a lansat marti serviciile de telefonie fixa pentru persoane fizice prin oferta "Vodafone Acasa", cu un abonament lunar de minimum patru dolari, au anuntat reprezentantii companiei intr-o conferinta de presa. Decizia Vodafone Romania de a lansa telefonia fixa pentru segmentul rezidential a fost luata dupa efectuarea unui studiu la nivel global care arta ca peste 75% din clientii Vodafone ar fi dispusi sa se aboneze si la servicii de telefonie fixa al acestui brand. Serviciul este adresat nu numai clientilor persoane fizice, cat si juridice, desi telefonia fixa a fost disponibila pentru companiile mari inca din luna mai.
"Ne adresam tuturor tipurilor de clienti, iar cei care nu sunt in raza de acoperire a celorlalti operatori pot beneficia de serviciul nostru pentru ca in acest moment avem o acoperire de 97% din populatia Romaniei", a declarat presedintele Vodafone Romania, Liliana Solomon. Ea a adaugat ca abonamentul de patru dolari este cu circa 23% mai ieftin decat orice produs similar al competitie.
Serviciile "Vodafone Acasa" sunt disponibile la nivel national in tota aria de acoperire a retelei GSM Vodafone Romania. Pretul unui abonament porneste de la patru dolari pe luna si un tarif unic de 0,05 dolari pe minut. In acest moment sunt diponibile patru tipuri de abonamente, "Vodafone Acasa", "Vodafone Acasa 75 +" la tariful de 7 dolari pe luna, , "Vodafone Acasa150 +" la tariful lunar de 10 dolari pe luna si "Vodafone Acasa Ore Favorite" ce include pana la 300 minute gratuite pentru convorbiri in reteaua fixa Vodafone si 300 minute gratuite pentru apeluri in alte retele fixe nationale.
La abonare clientii vor primi un telefon compatibil si o cartela sim. Serviciul de telefonie fixa Vodafone este disponibil initial pe telefonul SagemMyH10 si este oferit gratuit la activarea oricaruoi abonament "Vodafone Acasa", mai putin cel de patru dolari incheiat pe un an pentru care pretul telefonului va fi de sase dolari.
Numererele fixe Vodafone au prefixul 0372 urmat de alte sase cifre si pot accesa principalele retele nationale fixe si mobile, Romtelecom, Orange, Cosmote, Telemobil, RCS/ RDS si UPC Romania. Clientii care vor folosi servicii de telefonie fixa si mobila de la Vodafone vor primi o factura unica. De asemenea, ei au posibilitatea sa primeasca si sa trimita sms-uri de pe telefonul fix, precum si accesul gratuit la serviciul cost control si la serviciul de relatii cu clientii.
Vodafone a mai lansat acest serviciu si in Germania , Ungaria si Italia, in urma cu doi ani, iar, in primul an, numarul clientilor a fost de circa un milion in aceste tari.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor