Brain TV se lanseaza pe o piata on-line aglomerata
Data publicarii: 20-06-2007 | MediaMiercuri, 27 iunie, se lanseaza un nou post TV on-line, Brain TV. Aceasta va difuza continut pe cinci canale distincte: Business, Internet, Advertising, Cultural si Showbiz, iar productia continutului va fi realizata de catre Echipa BrainTV si persoane care vor sa se afirme in spatiul new media. Platforma BrainTV permite utilizatorilor sa isi spuna parerea, sa dea note emisiunilor si moderatorilor prin intermediul comentariilor si a unor sisteme de rating, dar si sa filtreze continutul pe care doresc sa-l vada, sa recomande o anumita emisiune unui prieten sau pot chiar sa preia continut pe site-ul sau blogul propriu.
Pana la lansare, Brain TV incearca sa-si selecteze o parte din public, intr-un mod aflat intre amuzant si pueril. Internautii sunt invitati sa raspunda la cateva intrebari gen: "Cum o chema pe amanta lui Florin din Tradati in Dragoste?", cu trei variante de raspuns: Aneta, Nu stiu, Nu ma intereseaza.. Contabilizand un maxim ori o majoritate de raspunsuri gresite, ne castigam dreptul de a ne situa in publicul elevat dorit de Brain TV.
Initiativa lansarii in Romania a unei noi televiziuni on-line vine pe o piata destul de agitata. Evo TV ofera de ceva vreme continut propriu generalist, avand inclusiv propriile buletine de stiri. Business TV este o alta initiativa TV on-line, insa realizata modest cu filmari neprofesioniste, postate pe You Tube - economie substantiala la un server propriu. Pe nisa muzicala, romanii pot accesa PartyTV, un serviciu care va oferi curand continut atat on-line cat si on-air pe cablu.
Apoi, Clicknet are un parteneriat cu MTV Romania, oferind abonatilor sai content muzical prin site-ul Mtvondemand. Insa contentul sau este similar site-urilor televiziunilor romanesti, adica nu este original, produs strict pentru web.
Continut TV original ofera si Trilulilu si pagina Video a Neogen, similar serviciilor You Tube.
Se anunta un an agitat, cu noi lansari exclusiv on-line, de exemplu din partea EVO TV care doreste sa se extinda. Ramane de vazut daca va veni si profitul, din publicitate in principal, pe o piata on-line in crestere si care, in afara unor tranzactii recente de succes, nu ofera satisfactii financiare celor care investesc in ea.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri