Brain TV se lanseaza pe o piata on-line aglomerata
Data publicarii: 20-06-2007 | MediaMiercuri, 27 iunie, se lanseaza un nou post TV on-line, Brain TV. Aceasta va difuza continut pe cinci canale distincte: Business, Internet, Advertising, Cultural si Showbiz, iar productia continutului va fi realizata de catre Echipa BrainTV si persoane care vor sa se afirme in spatiul new media. Platforma BrainTV permite utilizatorilor sa isi spuna parerea, sa dea note emisiunilor si moderatorilor prin intermediul comentariilor si a unor sisteme de rating, dar si sa filtreze continutul pe care doresc sa-l vada, sa recomande o anumita emisiune unui prieten sau pot chiar sa preia continut pe site-ul sau blogul propriu.
Pana la lansare, Brain TV incearca sa-si selecteze o parte din public, intr-un mod aflat intre amuzant si pueril. Internautii sunt invitati sa raspunda la cateva intrebari gen: "Cum o chema pe amanta lui Florin din Tradati in Dragoste?", cu trei variante de raspuns: Aneta, Nu stiu, Nu ma intereseaza.. Contabilizand un maxim ori o majoritate de raspunsuri gresite, ne castigam dreptul de a ne situa in publicul elevat dorit de Brain TV.
Initiativa lansarii in Romania a unei noi televiziuni on-line vine pe o piata destul de agitata. Evo TV ofera de ceva vreme continut propriu generalist, avand inclusiv propriile buletine de stiri. Business TV este o alta initiativa TV on-line, insa realizata modest cu filmari neprofesioniste, postate pe You Tube - economie substantiala la un server propriu. Pe nisa muzicala, romanii pot accesa PartyTV, un serviciu care va oferi curand continut atat on-line cat si on-air pe cablu.
Apoi, Clicknet are un parteneriat cu MTV Romania, oferind abonatilor sai content muzical prin site-ul Mtvondemand. Insa contentul sau este similar site-urilor televiziunilor romanesti, adica nu este original, produs strict pentru web.
Continut TV original ofera si Trilulilu si pagina Video a Neogen, similar serviciilor You Tube.
Se anunta un an agitat, cu noi lansari exclusiv on-line, de exemplu din partea EVO TV care doreste sa se extinda. Ramane de vazut daca va veni si profitul, din publicitate in principal, pe o piata on-line in crestere si care, in afara unor tranzactii recente de succes, nu ofera satisfactii financiare celor care investesc in ea.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an