Revistele pentru femei, cea mai buna afacere din presa scrisa
Data publicarii: 21-06-2007 | MediaPiata aparuta la sfarsitul anilor '90 a crescut din 2004 cu peste 100.000 de exemplare, noteaza Adevarul. Daca Ringier Romania este primul investitor in piata romaneasca de media, prin achizitia "Capital", in 1992, data de nastere a presei moderne romanesti este 1 octombrie 1995, aceeasi cu aparitia glossy-ului de femei "Avantaje", editat de RPG, devenit ulterior Edipresse-AS. Revistele luxoase de femei sunt gaini cu oua de aur pentru trusturile romanesti de presa si o delectare pentru cititoare.
Publicatiile de acest tip sunt denumite cu un atribut anglo-saxon, imposibil de echivalat in romana: glossy, adica lucios sau matasos. Numele poate parea bizar si neesential nespecialistilor, insa studii serioase au dovedit ca printre motivatiile principale de cumparare a unor reviste ca "Unica", "Playboy" sau "Avantaje" se numara calitatea suprafetei pe care sunt imprimate cuvintele si imaginile, placuta la pipait.
Glossy-urile de femei reprezinta poate cea mai rentabila afacere de presa scrisa din Romania. La tiraje vandute situate intre 30.000 si 50.000 de exemplare si pret de coperta de 4-7 RON, ele aduc venituri considerabile din publicitate, care au inceput sa depaseasca 100.000 de euro pe numar candva pe la jumatatea lui 2002.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri