Carrefour a lansat in Romania servicii de turism prin Carrefour Voiaj
Data publicarii: 22-06-2007 | TurismUnul dintre cei mai importanti jucatori din domeniul retailului, Carrefour Romania, a lansat luna aceasta pe piata romaneasca serviciile de turism ale grupului prin agentia Carrefour Voiaj ce numara in prezent patru puncte de lucru, potrivit informatiilor publicate pe pagina de internet a companiei. Cele patru puncte de lucru din tara ale companiei Carrefour Voiaj se afla in Ploiesti, Brasov si Bucuresti (in centrele comerciale Carrefour Baneasa si Carrefour Militari).
Carrefour Voiaj ofera clientilor servicii precum "cardul Carrefour" si "serviciul bilete de avion". Agentiile Carrefour Voiaj ofera consiliere clientilor pentru alegerea celei mai potrivite optiuni de a ajunge la destinatia dorita, acestia avand posibilitatea de a se informa, de a rezerva locuri si de a cumpara bilete de avion, pe zboruri regulate, interne si internationale, pentru aproape orice destinatie si companie aeriana. Totodata agentia de turism Carrefour Voaiaj ofera bilete de avion pentru clasele Economy si Business, catre cele mai mari orase din lume.
Carrefour Voiaj este divizia agentiei Carrefour Voyages care a fost infiintata in anul 1990 si are peste 90 de puncte de lucru in Franta. In 2005, Divizia de turism a grupului Carrefour a inregistrat venituri de aproximativ 224 milioane euro.
Reteaua Carrefour Romania include in prezent sapte hipermarketuri in Ploiesti, Constanta, Brasov si Bucuresti. Compania a vandut, anul trecut, prin cele sapte magazine, produse in valoare de 608,9 milioane de euro, reprezentand o crestere cu 39% fata de 2005. Carrefour Romania isi va extinde anul acesta, reteaua de hipermarketuri cu trei magazine, doua la Iasi si unul la Cluj- Napoca, investitia totala fiind estimata la aproximativ 60 milioane euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall