ProCredit Bank isi gestioneaza relatiile cu clientii printr-un sistem Cisco
Data publicarii: 22-06-2007 | Finante-BanciProCredit Bank, o banca full-service orientata spre dezvoltare care in operatiunile de creditare se concentreaza asupra afacerilor foarte mici si intreprinderilor mici si mijlocii, a ales solutia Cisco Unified Contact Center pentru a obtine o perspectiva clara, integrata si in timp real asupra cerintelor clientilor si pentru a optimiza viteza de reactie la solicitarile acestora, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Solutia particularizata, conceputa si implementata de Crescendo, casa de solutii IT&C - Cisco Silver Partner, integreaza o solutie complexa Cisco Unified Contact Center cu Microsoft Dynamic CRM.
Solutia permite companiilor mari, cum este si ProCredit Bank, sa-si administreze comunicatiile cu clientii intr-o maniera integrata. Indiferent daca este utilizat impreuna cu sistemul de telefonie sau cu cel de e-mail, acest pachet CRM-IPCC contribuie la sporirea satisfactiei clientilor, la cresterea productivitatii, la reducerea costurilor totale si la asigurarea de avantaje concurentiale pentru companiile orientate spre vanzari.
Printre avantajele obtinute de ProCredit Bank in urma investirii in solutia Cisco integrata cu Microsoft Dynamics CRM se numara urmatoarele:
- O perspectiva de 360° asupra clientilor asigurata de solutia CRM, conducand la sporirea satisfactiei clientilor si a productivitatii centrului de apeluri prin apeluri de voce, e-mail si sesiuni Web interactive;
- Costuri reduse datorita implementarii unei retele consolidate de comunicatii de voce si de date intr-o platforma unica, care reduce semnificativ costurile aferente mutarilor, adaugarilor si modificarilor de posturi telefonice si, de asemenea, elimina costurile pentru comunicatii;
- Instalare mai rapida si cheltuieli operationale reduse facilitate de configurarea automata.
Solutia Cisco Unified Contact Center Enterprise asigura redirectionarea inteligenta a apelurilor, prelucrarea apelurilor si integrare computer-telefonie (CTI) si administrarea pe o infrastructura IP a contactelor realizate prin canale multiple. ProCredit Bank a implementat solutia Cisco IPCC Express Enhanced Edition cu redirectionare inteligenta a apelurilor, IP IVR si sistem de raportare si de inregistrare la cerere. Prin reducerea timpilor de raspuns si flexibilizarea capacitatii de reactie la cerintele clientilor, ProCredit Bank poate asigura - prin caracteristicile de facilitare si de accelerare a accesului la informatiile furnizate de catre clienti - si o sporire a calitatii serviciilor.
"Am ales Cisco pentru calitatea deosebita a solutiilor si datorita relatiei de incredere pe care ne-am format-o in ultimii ani cu CRESCENDO. Acest proiect ne-a oferit solutii de comunicatii extrem de performante si de flexibile, precum si un program de administrare a relatiilor cu clientii care contine caracteristici pentru administrarea avansata - la nivelul centrului de apeluri - a serviciilor oferite clientilor, a vanzarilor si a activitatilor de marketing si de raportare, a spus Ilinca Rosetti, Director Executiv Retail, ProCredit Bank Romania.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday