CFR introduce vagoane business pentru trenurile care fac legatura cu litoralul
Data publicarii: 22-06-2007 | TurismCFR Calatori va introduce, incepand cu 22 iunie, vagoane de tip business class pentru trenurile Intercity de pe ruta Bucuresti Nord -Constanta si retur, iar pretul unui bilet va fi cuprins intre 81 si 91 lei, se arata intr-un comunicat remis de compania feroviara.
Astfel, vagoanele business vor circula in componenta trenurilor intercity Bucuresti Nord -Constanta, cu plecare din Bucuresti Nord la ora 07.16 si cu sosire in Constanta la ora 11.48, Constanta - Bucuresti Nord, cu plecare din Constanta la ora 18.01 si cu sosire in Bucuresti Nord la ora 22.53, Bucuresti Nord - Constanta, cu plecare din Bucuresti Nord la ora 13.20 si cu sosire in Constanta la ora 18.13 si Constanta - Bucuresti Nord, cu plecare din Constanta la ora 07.05 si cu sosire in Bucuresti Nord la ora 12.05.
"Incepand cu data de 22 iunie se va extinde seviciul business si pe relatia Bucuresti Nord - Constanta si retur. Operatorul feroviar de calatori vine astfel in intampinarea exigentelor clientilor sai in ceea ce priveste noile cerinte de transport si comunicare", se mai spune in comunicat.
In functie de dotari, serviciul business este de doua tipuri standard si standard exclusive. Pretul unui bilet la clasa business exclusive va fi de 91 lei, iar la standard 81 lei.
Vagoanele business sunt introduse in trenurile de lung parcurs. Modernizarile au fost realizate in atelierele CFR Grivita. Acestea ofera facilitati care nu exista la vagoanele intercity de clasa I, iar dotarile constau fotolii confortabile din piele pentru serviciul exclusiv si din plus pentru serviciul standard, in monitoare video cu diagonala de 51 de centimetri pentru pasageri, modul pentru casti cu patru canale audio, acces wireless la internet, display-uri montate in spatarele scaunelor pe care se pot urmari programe video si instalatii de climatizare. Vagoanele dispun si de facilitati pentru persoanele cu dizabilitati locomotorii, existand lifturi pentru usurarea accesului in vagon si in grupul sanitar special dotat. De asemenea, vagoanele business au baruri cu frigidere, cuptoare cu microunde si expresoare de cafea.
CFR Calatori a introdus in luna decembrie trei vagoane business pe rutele Bucuresti-Cluj Napoca, Bucuresti-Oradea si Bucuresti-Timisoara si retur, existand un al patrulea vagon de acelasi tip folosit ca rezerva. Directorul de marketing al companiei, Adrian Vlaicu, a declarat la inceputul anului ca preturile pentru serviciul business nu sunt foarte mari, insa clasa business se adreseaza omului rafinat care isi doreste un confort ridicat si servicii de calitate, celui care isi doreste sa lucreze in timpul calatoriei sau sa asculte muzica la casti intr-un cadru linistit, mai exact omului de afaceri. Reprezentantii CFR Calatori au precizat ca valoarea investitiei a fost intre 450.000 si 500.000 de euro pentru un vagon.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall