CNA: DOMO a facut publicitate inselatoare
Data publicarii: 22-06-2007 | MediaConsiliul National al Audiovizualului (CNA) a decis, in sedinta de miercuri, sa ceara radiodifuzorilor sa nu mai difuzeze spotul "DOMO", dupa ce Consiliul Roman pentru Publicitate (RAC) a informat ca spotul incalca Codul de practica in publicitate al RAC. Societatea Altex, care este concurenta cu DOMO, a depus o reclamatie in care afirma ca spotul publicitar la DOMO este inselator, deoarece Dobanda Anuala Efectiva (DAE) anuntata este mai mica decat cea reala. Iata o metoda originala la care comerciantii s-au gandit pentru a-si vinde marfa pe carca romanilor care fac marea greseala in a crede ce aud intr-un spot publicitar.
Membrii CNA au decis, in urma cu doua saptamani, oprirea de la difuzare a spotului DOMO, dar era necesar si punctul de vedere al RAC. In raspunsul trimis CNA de RAC se arata ca "in spotul DOMO, prin comunicarea DAE de 16,5%, atata timp cat nu precizeaza nicio exceptie, incalca Codul de Practica in Publicitate elaborat de RAC".
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: 2/3 din companii invoca lipsa de experienta a noilor angajati, in timp ce posturile de incepatori sunt preluate de AI
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România