CNA: DOMO a facut publicitate inselatoare
Data publicarii: 22-06-2007 | MediaConsiliul National al Audiovizualului (CNA) a decis, in sedinta de miercuri, sa ceara radiodifuzorilor sa nu mai difuzeze spotul "DOMO", dupa ce Consiliul Roman pentru Publicitate (RAC) a informat ca spotul incalca Codul de practica in publicitate al RAC. Societatea Altex, care este concurenta cu DOMO, a depus o reclamatie in care afirma ca spotul publicitar la DOMO este inselator, deoarece Dobanda Anuala Efectiva (DAE) anuntata este mai mica decat cea reala. Iata o metoda originala la care comerciantii s-au gandit pentru a-si vinde marfa pe carca romanilor care fac marea greseala in a crede ce aud intr-un spot publicitar.
Membrii CNA au decis, in urma cu doua saptamani, oprirea de la difuzare a spotului DOMO, dar era necesar si punctul de vedere al RAC. In raspunsul trimis CNA de RAC se arata ca "in spotul DOMO, prin comunicarea DAE de 16,5%, atata timp cat nu precizeaza nicio exceptie, incalca Codul de Practica in Publicitate elaborat de RAC".
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall