CEC externalizeaza serviciul telefonic de relatii cu clientii
Data publicarii: 25-06-2007 | Finante-BanciCEC a incheiat un parteneriat cu ASCENTA, divizia de consultanta IT a grupului Softwin, prin care au fost externalizate serviciile InfoCenter - pentru relatiile cu clientii si ServiceDesk - pentru rezolvarea problemelor IT ale angajatilor bancii, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Colaborarea dintre CEC si ASCENTA a inceput in mai 2006 si a avut ca obiect servicii de Contact Center. Pe parcurs, s-au adaugat serviciile de FrontDesk (la ghiseele bancii) si apoi ServiceDesk. In cadrul noului contract, serviciul InfoCenter a fost prelungit pana la ora 21 (de la ora 18) si s-au pus bazele pentru colaborarea in domeniul serviciilor de telemarketing si email pentru clientii sau potentialii clienti ai CEC.
ASCENTA asigura tehnologia, resursele umane si procedurile de lucru pentru un serviciu profesionist de asistenta tehnica pentru angajatii CEC, cu privire la infrastructura IT specifica si aplicatiile de business specifice domeniului bancar - SAP, Oracle 10g, HPOV, MyBanking.
"Obiectivul nostru in ceea ce priveste colaborarea cu CEC are in vedere cresterea performantei activitatii lor, prin adaptarea solutiilor IT modelului de business, intereselor si nevoilor bancii. Cred ca acesta este cheia succesului nostru, prin rolul pe care ni l-am asumat de jucator principal pe piata romanesca de consultanta IT", a declarat Horatiu Berdila, director comercial ASCENTA.
Un astfel de centru de informatii devine astfel interfata dintre banca si clientii sai, oferind informatii structurate si omogene, permitand un control mai bun al informatiilor transmise. De asemenea, compania poate avea o imagine de ansamblu asupra problemelor si a punctelor de interes pentru clientii sai, putand sa ii serveasca mai bine. Practic, centrul este un instrument pentru cresterea satisfactiei clientilor si pentru fidelizarea acestora.
"ASCENTA a adaugat valoare serviciilor noastre si a adus calitatea de care aveam nevoie pentru a fideliza si a servi si mai bine clientii" a declarat Oltea Belciuganu, Marketing & Communications Manager la CEC.
Serviciul pentru rezolvarea problemelor IT din cadrul CEC (Service Desk) este punctul unic de contact in caz ca un echipament IT sau un serviciu online nu functioneaza corect. Obiectivele operationale constau in preluarea si inregistrarea incidentelor, rezolvarea acestora, precum si feedback catre utilizator. Utilizarea unui Service Desk conduce la economii de costuri prin cresterea productivitatii, sporirea satisfactiei utilizatorilor si eliminarea punctelor slabe ale sistemului informatic.
"CEC are peste 1.400 de agentii in toata tara, iar ASCENTA asigura pentru ele un singur centru de servicii de suport tehnic. Astfel, ne-am imbunatatit eficienta infrastructurii IT si a crescut satisfactia utilizatorilor", a declarat Gabriel Platon, IT Infrastructure Manager la CEC. "Problemele care necesitau un efort considerabil sunt rezolvate in interval de cateva minute, minimizand efectele negative si realizand degrevarea angajatilor de sarcini de rutina", a mai adaugat el.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an