Marile afaceri pot incepe in 200 metri patrati
Data publicarii: 27-06-2007 | AfaceriCe au in comun compania de retail Altex, distribuitorul de materiale de constructii Arabesque si cel mai mare site din Romania Neogen? Acelasi punct de plecare in afaceri - respectiv un spatiu de 200 de metri patrati, noteaza Gandul. Cifra care se pare ca le-a fost de bun augur, daca tinem cont de faptul ca fiecare dintre cele trei societati sunt pe primul loc in domeniul sau de activitate. Directorul general al Altex, Dan Ostahie, spune ca primul magazin de electronice si electrocasnice avea o suprafata de 200 mp, fiind deschis in 1993. Acum, compania are 120 de magazine, planuri de extindere in afara tarii si o filosofie de afaceri cat se poate de sanatoasa: "Atunci cand dai de greu nu schimbi echipa, ci strategia".
Una dintre retetele succesului pentru omul de afaceri pare sa fie capacitatea oamenilor scoliti in comunism de a pune in practica in democratie ceea ce au invatat. Evolutia afacerii Altex a fost creionata de Ostahie ca a unei echipe de fotbal "care a jucat mai multi ani in liga a doua", de ceva vreme a reusit sa acceada in campionatul national, iar in perioada 2007-2008 provocarea este "campions league". "Valoarea pietei de retail de produse electronice si electrocasnice din Romania va urca in acest an la 900 milioane de euro, de la 800 milioane euro, in 2006. In cativa ani, vom ajunge la nivelul tarilor mai dezvoltate, deci practic piata se va dubla", a declarat Ostahie.
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI