Spar deschide joi noul magazin din Ramnicu Valcea
Data publicarii: 27-06-2007 | AfaceriReteaua grupului olandez Spar va deschide, joi, un nou magazin in Ramnicu Valcea, amplasat in cadrul mallului River Plaza, investitie ce se ridica la aproximativ 900.000 euro. Spar a deschis primului magazin din acest an la Hateg pe 1 martie, iar pe 14 iunie a mai inaugurat unul la Medias, in urma unei investitii de 2,8 milioane euro. Oficialii companiei sustin ca alte orasele vizate pentru acest an sunt: Constanta, Orsova, Lugoj, Simeria, Turda, Targu Jiu, Drobeta Turnu-Severin, Oradea si Bucuresti, calendarul deschiderilor fiind conditionat si de ritmul de solutionare a dosarelor.
"Dezvoltatorii nostri ne ofera siguranta a opt proiecte deja definitivate, iar strategia procesului de dezvoltare pentru anul 2007 ramane neschimbata. Ne propunem, asa cum am si inceput intrarea pe piata in 2006, un ritm alert al deschiderilor in a doua jumatate a anului", declara Rino Tizzanini, director general Spar in Romania.
Incepand cu a doua jumatate a anului 2006, Spar a deschis noua magazine opt supermarketuri in orasele Arad, Resita, Deva, Odorheiu Secuiesc, Alba Iulia si Hateg si un hipermarket la Targu Mures, investitia totala ridicandu-se la 17,5 milioane de euro.
Obiectivul de dezvoltare a companiei pe termen mediu este formarea unui lant de 55 de magazine. Din perspectiva strategiei pe termen lung, Spar isi propune sa deschida magazine in toate orasele importante ale tarii, ajungand la un total de 250 de centre comerciale la nivel de Romania, potrivit oficialilor companiei.
Spar a fost fondat in anul 1932 in Olanda. "Spar" inseamna "bradul de Craciun", a carui reprezentare este si sigla magazinelor Spar. La nivelul intregii lumi, numarul total al magazinelor Spar este de peste 15.000, cu o cifra de afaceri totala de 27,9 miliarde de euro in 2005, extins pe 4 continente in 34 de tari.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI