Magazinele se schimba dupa tine
Data publicarii: 04-07-2007 | AfaceriUn aparat destept ce va fi montat in supermarketuri le va afisa cumparatorilor, in baza cardului de fidelitate al acestora, lista cu produsele pe care le cumpara de obicei, cu toate cupoanele de reduceri disponibile, si o harta a magazinului, cu indicatii referitoare la locul in care pot fi gasite produsele dorite. Acest aparat se numeste Retail Store Assistant si a fost dezvoltat de Hewlett Packard (HP).
Daca sistemul constata ca un consumator a cumparat ciocolata in mod frecvent atunci cand a trecut pe la magazin, urmatoarea data cand acesta va accesa Store Assistant, acesta ii va afisa in special preturile la ciocolata. Pe deasupra, daca magazinul are un stoc mare dintr-un anumit produs, sistemul le va afisa tuturor celor ce il acceseaza o reteta care sa contina produsul respectiv, dar si o nota prin care ii anunta ca exista reduceri la acest produs si locul unde poate fi gasit in magazin.
In perioada zilelor de nastere, clientii pot stoca in sistem o lista cu cadourile pe care si le doresc sau pot introduce informatii despre marimea, culoarea, stilul preferat sau alte detalii relevante despre acestea. Mai mult, daca produsul dorit nu se gaseste in magazinul respectiv, "asistentul" le va oferi detalii despre un alt punct al respectivului lant comercial in care pot gasi produsul.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an