Magazinele se schimba dupa tine
Data publicarii: 04-07-2007 | AfaceriUn aparat destept ce va fi montat in supermarketuri le va afisa cumparatorilor, in baza cardului de fidelitate al acestora, lista cu produsele pe care le cumpara de obicei, cu toate cupoanele de reduceri disponibile, si o harta a magazinului, cu indicatii referitoare la locul in care pot fi gasite produsele dorite. Acest aparat se numeste Retail Store Assistant si a fost dezvoltat de Hewlett Packard (HP).
Daca sistemul constata ca un consumator a cumparat ciocolata in mod frecvent atunci cand a trecut pe la magazin, urmatoarea data cand acesta va accesa Store Assistant, acesta ii va afisa in special preturile la ciocolata. Pe deasupra, daca magazinul are un stoc mare dintr-un anumit produs, sistemul le va afisa tuturor celor ce il acceseaza o reteta care sa contina produsul respectiv, dar si o nota prin care ii anunta ca exista reduceri la acest produs si locul unde poate fi gasit in magazin.
In perioada zilelor de nastere, clientii pot stoca in sistem o lista cu cadourile pe care si le doresc sau pot introduce informatii despre marimea, culoarea, stilul preferat sau alte detalii relevante despre acestea. Mai mult, daca produsul dorit nu se gaseste in magazinul respectiv, "asistentul" le va oferi detalii despre un alt punct al respectivului lant comercial in care pot gasi produsul.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri