''La Mama'' si ''City Grill'' se bat pentru cucerirea Capitalei
Data publicarii: 05-07-2007 | AfaceriIn numai trei ani de la lansarea pe piata a brandului, "City Grill" a reusit sa ajunga la performantele retelei "La Mama", noteaza Adevarul. Asociati in businessul "La Mama", Catalin Mahu si Dragos Petrescu au devenit in prezent concurenti directi pe segmentul restaurantelor din Capitala. Folosind experienta acumulata de-a lungul timpului in cadrul companiei "La Mama", lantul inaugurat de Petrescu sub numele de "City Grill" in 2004 a evoluat in ritm galopant. In prezent, concureaza de pe picior de egalitate compania din care a plecat.
Batalia dintre cele doua companii se da pentru acoperirea teritoriala cat mai unitara la nivelul Capitalei si implicit prin deschiderea de restaurante in zone cu un vad foarte bun.
In plus, a doua zona vizata pentru extinderea celor doua lanturi de restaurante este litoralul, cu toate ca este doar o afacere mai mult sezoniera. "Restaurantele au o rata de profitabilitate aproximativ constanta, iar ultimul deschis, localizat in Mamaia, a fost o decizie foarte buna", a declarat, pentru "Adevarul", Catalin Mahu, presedintele grupului "La Mama". Planurile de dezvoltare a companiei au in vedere si o posibila inaugurare atat de restaurante, cat si de cafenele in Bucuresti, dar si in Brasov. In paralel, fostul partener de afaceri, Dragos Petrescu, are aceeasi strategie privind popularizarea brandului "City Grill".
"Pana la sfarsitul acestui an vom mai deschide trei restaurante: unul la Constanta si doua la Bucuresti: unul in centrul istoric si altul in Bdul Pache Protopopescu", spune managerul "City Grill", Dragos Petrescu. In urmatorii ani, ritmul deschiderilor va avea o medie de patru restaurante pe an, investitia per locatie fiind de 300.000 de euro. Daca pana acum, "City Grill" si "La Mama" au mers pe locatii inchiriate, cei din urma au inceput deja achizitionarea spatiilor si vor deschide urmatorul restaurant in locatie proprie.
In plus, ambele companii au in vizor extinderea in franciza, insa pasul nu a fost facut in prezent decat de "City Grill". Posibil ca unul dintre principalele motive pentru care au optat mai devreme pentru francizarea afacerii sa fie si recuperarea decalajului in raport cu "La Mama". Aceasta din urma vorbeste despre extinderea in franciza de cativa ani, insa pana in prezent nu au fost derulate planuri concrete. "Vom lansa franciza La Mama probabil incepand cu sfarsitul acestui an, acum lucram la dosar, care este unul elaborat", a precizat Mahu.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri