''La Mama'' si ''City Grill'' se bat pentru cucerirea Capitalei
Data publicarii: 05-07-2007 | AfaceriIn numai trei ani de la lansarea pe piata a brandului, "City Grill" a reusit sa ajunga la performantele retelei "La Mama", noteaza Adevarul. Asociati in businessul "La Mama", Catalin Mahu si Dragos Petrescu au devenit in prezent concurenti directi pe segmentul restaurantelor din Capitala. Folosind experienta acumulata de-a lungul timpului in cadrul companiei "La Mama", lantul inaugurat de Petrescu sub numele de "City Grill" in 2004 a evoluat in ritm galopant. In prezent, concureaza de pe picior de egalitate compania din care a plecat.
Batalia dintre cele doua companii se da pentru acoperirea teritoriala cat mai unitara la nivelul Capitalei si implicit prin deschiderea de restaurante in zone cu un vad foarte bun.
In plus, a doua zona vizata pentru extinderea celor doua lanturi de restaurante este litoralul, cu toate ca este doar o afacere mai mult sezoniera. "Restaurantele au o rata de profitabilitate aproximativ constanta, iar ultimul deschis, localizat in Mamaia, a fost o decizie foarte buna", a declarat, pentru "Adevarul", Catalin Mahu, presedintele grupului "La Mama". Planurile de dezvoltare a companiei au in vedere si o posibila inaugurare atat de restaurante, cat si de cafenele in Bucuresti, dar si in Brasov. In paralel, fostul partener de afaceri, Dragos Petrescu, are aceeasi strategie privind popularizarea brandului "City Grill".
"Pana la sfarsitul acestui an vom mai deschide trei restaurante: unul la Constanta si doua la Bucuresti: unul in centrul istoric si altul in Bdul Pache Protopopescu", spune managerul "City Grill", Dragos Petrescu. In urmatorii ani, ritmul deschiderilor va avea o medie de patru restaurante pe an, investitia per locatie fiind de 300.000 de euro. Daca pana acum, "City Grill" si "La Mama" au mers pe locatii inchiriate, cei din urma au inceput deja achizitionarea spatiilor si vor deschide urmatorul restaurant in locatie proprie.
In plus, ambele companii au in vizor extinderea in franciza, insa pasul nu a fost facut in prezent decat de "City Grill". Posibil ca unul dintre principalele motive pentru care au optat mai devreme pentru francizarea afacerii sa fie si recuperarea decalajului in raport cu "La Mama". Aceasta din urma vorbeste despre extinderea in franciza de cativa ani, insa pana in prezent nu au fost derulate planuri concrete. "Vom lansa franciza La Mama probabil incepand cu sfarsitul acestui an, acum lucram la dosar, care este unul elaborat", a precizat Mahu.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall