Dracula, Comaneci si Hagi, insuficienti pentru promovarea Romaniei
Data publicarii: 05-07-2007 | MediaRomania trebuie sa promoveze pe piata externa mai mult decat mitul lui Dracula, Nadia Comaneci sau Hagi, trebuie sa ofere produse de calitate, a declarat, joi, ministrul de externe, Adrian Cioroianu, in cadrul reuniunii anuale a consilierilor economici din reteaua de promovare externa.
"Vom avea de pierdut daca in strainatate se va vorbi doar de fotbal, Nadia sau mitul lui Dracula. Riscam sa ramanem cantonati intr-o zona mitologica ce nu ne va aduce decat turisti straini interesati de mituri", a spus Cioroianu.
Ministrul de externe a adaugat ca Romania trebuie sa isi coreleze actiunile politice si culturale pentru sustinerea turismului romanesc in strainatate.
Guvernul i-a acuzat pe consilierii economici ai Romaniei in strainatate ca nu sustin indeajuns intreprinderile mici si mijlocii romanesti pentru a patrunde pe piata comuna europeana, motiv pentru care balanta comerciala a inregistrat un deficit de 40% in ultimii doi ani.
"Ne intalnim in fiecare an, impartim carti de vizita, avem tot felul de discutii despre ceea ce trebuie sa facem, dar 85% din aceste discutii nu au un rezultat vizibil in privinta balantei comerciale a Romaniei, care in ultimii doi ani a scazut cu 40%", a spus consilierul de stat Razvan Orasanu, care a transmis mesajul primului-ministru la reuniunea anuala a consilierilor economici din reteaua de promovare externa.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri