Publicitatea pe bicicleta, o noua afacere pe piata romaneasca
Data publicarii: 11-07-2007 | MediaPublicitatea se muta pe biciclete. In curand, centrul Capitalei si litoralul vor fi strabatute de biciclete pe care vor fi montate panouri publicitare, noteaza Adevarul. Desi la nivel international, publicitatea mobila montata pe biciclete sau scutere nu mai este de mult ceva inedit, pe plan national nu s-a dezvoltat inca un asemenea business de nisa.
Un tanar entuziast - Dinu Iftode, actionar in cadrul agentiei imobiliare Platinum Expert, s-a gandit sa implementeze si la noi ceea ce este un succes pe plan european.
Publicitatea mobila pe biciclete este un format nou pe piata romaneasca si ofera ceea ce marile companii din domeniu nu au in portofoliu. Promovarea de scurta durata a produselor oricarui client care alege o astfel de forma de popularizare. Dinu Iftode, director de vanzari al companiei Platinum Expert, ce se lanseaza acum si pe piata de advertising, spune ca noua afacere ce intra acum pe piata locala face parte dintr-o strategie mai ampla de a crea un nou tip de agentie de publicitate.
"In prezent, publicitatea outdoor inseamna doar reclame montate pe cladiri. La asta se adauga si cea pe masini, caz in care vorbim tot de promovare mobila", a declarat, pentru "Adevarul", Iftode. In opinia sa, avantajul folosirii de catre o companie a unei asemenea modalitati de reclama consta in marea libertate de miscare pe care o au bicicletele. "Acestea, spre deosebire de masini, pot circula si in spatii foarte aglomerate, acolo unde autovehiculele nu au acces, gen parcuri, zone in care circulatia rutiera este interzisa etc.", spune Iftode. Planurile de dezvoltare sunt marete, iar initiatorul afacerii a inceput deja negocieri cu companii mari prezente pe piata romaneasca pentru promovarea pe biciclete.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București