Publicitatea pe bicicleta, o noua afacere pe piata romaneasca
Data publicarii: 11-07-2007 | MediaPublicitatea se muta pe biciclete. In curand, centrul Capitalei si litoralul vor fi strabatute de biciclete pe care vor fi montate panouri publicitare, noteaza Adevarul. Desi la nivel international, publicitatea mobila montata pe biciclete sau scutere nu mai este de mult ceva inedit, pe plan national nu s-a dezvoltat inca un asemenea business de nisa.
Un tanar entuziast - Dinu Iftode, actionar in cadrul agentiei imobiliare Platinum Expert, s-a gandit sa implementeze si la noi ceea ce este un succes pe plan european.
Publicitatea mobila pe biciclete este un format nou pe piata romaneasca si ofera ceea ce marile companii din domeniu nu au in portofoliu. Promovarea de scurta durata a produselor oricarui client care alege o astfel de forma de popularizare. Dinu Iftode, director de vanzari al companiei Platinum Expert, ce se lanseaza acum si pe piata de advertising, spune ca noua afacere ce intra acum pe piata locala face parte dintr-o strategie mai ampla de a crea un nou tip de agentie de publicitate.
"In prezent, publicitatea outdoor inseamna doar reclame montate pe cladiri. La asta se adauga si cea pe masini, caz in care vorbim tot de promovare mobila", a declarat, pentru "Adevarul", Iftode. In opinia sa, avantajul folosirii de catre o companie a unei asemenea modalitati de reclama consta in marea libertate de miscare pe care o au bicicletele. "Acestea, spre deosebire de masini, pot circula si in spatii foarte aglomerate, acolo unde autovehiculele nu au acces, gen parcuri, zone in care circulatia rutiera este interzisa etc.", spune Iftode. Planurile de dezvoltare sunt marete, iar initiatorul afacerii a inceput deja negocieri cu companii mari prezente pe piata romaneasca pentru promovarea pe biciclete.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii