Publicitatea pe bicicleta, o noua afacere pe piata romaneasca

Data publicarii: 11-07-2007 | Media

Publicitatea se muta pe biciclete. In curand, centrul Capitalei si litoralul vor fi strabatute de biciclete pe care vor fi montate panouri publicitare, noteaza Adevarul. Desi la nivel international, publicitatea mobila montata pe biciclete sau scutere nu mai este de mult ceva inedit, pe plan national nu s-a dezvoltat inca un asemenea business de nisa.  

Un tanar entuziast - Dinu Iftode, actionar in cadrul agentiei imobiliare Platinum Expert, s-a gandit sa implementeze si la noi ceea ce este un succes pe plan european.

Publicitatea mobila pe biciclete este un format nou pe piata romaneasca si ofera ceea ce marile companii din domeniu nu au in portofoliu. Promovarea de scurta durata a produselor oricarui client care alege o astfel de forma de popularizare. Dinu Iftode, director de vanzari al companiei Platinum Expert, ce se lanseaza acum si pe piata de advertising, spune ca noua afacere ce intra acum pe piata locala face parte dintr-o strategie mai ampla de a crea un nou tip de agentie de publicitate.

"In prezent, publicitatea outdoor inseamna doar reclame montate pe cladiri. La asta se adauga si cea pe masini, caz in care vorbim tot de promovare mobila", a declarat, pentru "Adevarul", Iftode. In opinia sa, avantajul folosirii de catre o companie a unei asemenea modalitati de reclama consta in marea libertate de miscare pe care o au bicicletele. "Acestea, spre deosebire de masini, pot circula si in spatii foarte aglomerate, acolo unde autovehiculele nu au acces, gen parcuri, zone in care circulatia rutiera este interzisa etc.", spune Iftode. Planurile de dezvoltare sunt marete, iar initiatorul afacerii a inceput deja negocieri cu companii mari prezente pe piata romaneasca pentru promovarea pe biciclete.

Integral in Adevarul

Ultimele stiri pe BankNews.ro: