Drumul spre banca e pavat cu brokeri de credite
Data publicarii: 17-07-2007 | Finante-BanciIn conditiile unei concurente din ce in ce mai acerbe pe piata bancara, toate bancile incearca sa isi diversifice produsele si serviciile si sa apeleze la toate canalele posibile pentru promovarea si distribuirea acestora, noteaza Curierul National. In plus, din ce in ce mai multi romani incep sa ia la cunostinta existenta si avantajele serviciilor oferite de catre brokerii de credite, creand premisele unei expansiuni rapide a pietei brokerajului de credite. Distribuirea produselor si a serviciilor bancare prin intermediul brokerilor de credite ofera multiple avantaje atat pentru banca, cat si pentru brokerul de credite, dar in special pentru client.
Colaborarea cu un broker de credite duce la minimizarea numarului de drumuri la banca pentru client, ajutand la cresterea satisfactiei acestuia. E de mentionat faptul ca nu exista niciun cost suplimentar pentru client, iar produsul achizitionat prin partener beneficiaza exact de aceleasi costuri ca produsele vandute in unitatile bancii. Totodata, clientul beneficiaza de impartialitatea brokerilor de credite in prezentarea ofertei, aceasta realizandu-se comparativ cu cea a altor banci aflate in portofoliul brokerului, spun reprezentantii Alpha Bank.
"Cel mai important este avantajul clientului care, apeland la partenerii bancii, pot beneficia de consultanta privind intocmirea documentatiei necesare obtinerii produselor si serviciilor noastre bancare, fara a se mai deplasa la banca, economisind efort si timp pretios, fara costuri suplimentare", a declarat Cristian Nae, Director Produse, Divizia Retail a OTP Bank.
Pe de alta parte, banca isi largeste in mod considerabil portofoliul de potentiali clienti, fara ca acest lucru sa implice un efort proportional de largire a retelei proprii de distributie. In plus, este o modalitate activa de vanzare a creditelor care ajuta la descongestionarea activitatii retelei de unitati a bancii. "Contributia partenerilor nostri la cresterea portofoliului de clienti si, implicit, a veniturilor bancii, este evidenta, intrucat, pe langa atragerea de noi clienti, acestia degreveaza unitatile noastre teritoriale de activitatea de pregatire a documentatiei de credit si descongestioneaza din traficul acestora", a declarat Cristian Nae.
Daca un client nu trebuie sa suporte costuri suplimentare, pentru banca exista mai multe elemente de cost ce trebuie luate in considerare, incluzand trainingul, suportul in vanzare, comisionul de vanzare si monitorizarea activitatii, ne-au informat reprezentantii Alpha Bank.
In timp ce bancile castiga promovandu-si produsele de credit si prin intermediul brokerilor de credite, reusind sa isi mareasca profitul si cota de piata, acestia din urma castiga venituri substantiale prin intermedierea unor produse bancare atractive.
Integral in Curierul National
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an