Numele Metro Romania, folosit pentru tentative de fraude
Data publicarii: 25-07-2007 | MediaUn grup de persoane au contactat zilele trecute mai multi cetateni in fata carora s-au prezentat ca fiind reprezentanti ai Metro Cash&Carry Romania si pe care au incercat sa-i convinga sa cumpere cartele reincarcabile pentru a castiga diverse premii oferite de companie, a informat joi, retailerul.
"Metro Cash&Carry Romania nu organizeaza promotii sau tombole care presupun alte achizitii sau taxe suplimentare. Toate promotiile noastre se desfasoara numai in cadrul retelei de magazine, fiind anuntate la locul de vanzare, prin brosurile periodice editate de Metro Cash&Carry sau prin mijloacele de comunicare in masa", au declarat reprezentantii Metro Cash&Carry Romania.
Cetatenii inselati au fost contactati de persoane care s-au prezentat ca fiind reprezentanti ai Metro Cash&Carry Romania ca au castigat premii importante la o promotie. Pentru a intra in posesia presupusului premiu sau a contravalorii in bani a acestuia, ar fi fost nevoie sa cumpere cartele reincarcabile pentru telefoane mobile sau sa achite contravaloarea livrarii premiului la domiciliu.
Compania Metro Cash&Carry Romania cu ocazia oricarei promotii organizate invita castigatorii sa-si ridica premiile din magazinele Metro, unde sunt invitati sa ia legatura cu directorii de magazin. De asemenea, indiferent de situatie nici un reprezentant al companiei nu are dreptul sa pretinda sume de bani sau achizitii suplimentare, in schimbul participarii la orice promotie sau eveniment.
Cazuri de frauda in numele companiei au fost semnalate anul acesta de catre Altex, retailerul de produse electrocasnice, electronice si produse IT&C, precum si de producatorul de mobila, Elvila.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: 2/3 din companii invoca lipsa de experienta a noilor angajati, in timp ce posturile de incepatori sunt preluate de AI
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România