Grupul Renault lucreaza la a doua generatie a modelului Logan
Data publicarii: 27-07-2007 | AutoGrupul Renault a inceput deja lucrul la a doua generatie a automobilului Logan, si considera ca modelul nu va avea rivali seriosi pana in 2009 sau 2010, a declarat Carlos Ghosn, CEO al aliantei Renault - Nissan, citat de Reuters. "Nu ma astept sa apara vreun rival serios pentru Logan, pana in 2009 sau 2010", a spus Carlos Ghosn care a adaugat ca grupul lucreaza la a doua generatie a acestui model. "Ma simt foarte bine stiind ca avem un avantaj si as vrea sa ni-l pastram", a mai spus Ghosn.
In afara de noul Logan, Ghosn mai are in proiect o masina care sa coste 3.000 de dolari. "Am avut discutii cu indienii de la Bajaj in legatura cu masina de 3.000 de dolari, dar suntem inca in faza in care urmaza sa luam decizii", a mai spus oficialul Renault - Nissan.
Ghosn anuntase in iunie ca Renault si Nissan cauta un partener indian cu care sa dezvolte masina de 3.000 de dolari si subliniase ca India este un loc ideal pentru a produce o astfel de masina despre care a spus ca ar trebui sa aiba un design inovator si un proces de productie deosebit de cel traditional.
In prezent, Renault colaboreaza cu Mahindra&Mahindra pentru productia Loganului in India, iar anul acesta vor fi produse aproximativ 50.000 de unitati. Renault a deschis in India si un centru de design saptamana trecuta.
Tata Motors, companie indiana care a demarat proiectul unei masini super-ieftine, va prezenta in ianuarie 2008 la salonul auto de la Delhi automobilul de 100.000 de rupii (1.838 euro), masina care ar urma sa intre pe piata in al treilea trimestru al anului viitor.
Masina celor de la Tata ar urma sa devina cel mai ieftin automobil de serie din lume. In prezent, cea mai ieftina masina se gaseste tot in India, si este modelul Maruti 800, produs de Suzuki si comercializat la un pret mai mic de 4.000 de euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an