UniCredit Tiriac Bank a impartit sucursalele intre persoane fizice si companii
Data publicarii: 02-08-2007 | Finante-BanciUniCredit Tiriac Bank a introdus un nou model de organizare a retelei de sucursale care implica alocarea de unitati dedicate clientilor persoane fizice si, separat, clientilor companii, in Bucuresti si in alte orase cheie cu puternic potential economic, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Pana la sfarsitul anului 2007, obiectivul UniCredit Tiriac Bank este acela de a avea 20 de sucursale dedicate clientilor companii, dintre care 6 in capitala.
"Noul nostru model de sucursale are la baza faptul ca exista diferente semnificative intre persoane fizice si companii in privinta nevoilor si solicitarilor financiare", a explicat Antoaneta Curteanu, Director Corporate UniCredit Tiriac Bank. "Impactul asupra clientilor nostri va fi minim din punct de vedere logistic, dar le va aduce beneficii clare din punctul de vedere al gestionarii eficiente a timpului alocat operatiunior bancare si al calitatii serviciilor bancare pe care le oferim", a adaugat Antoaneta Curteanu.
Operatiunile de cont curent vor fi desfasurate in continuare la oricare dintre casieriile bancii, in orice sucursala, sau electronic prin serviciile Online B@nking sau Multicash. Pentru consultanta sau informatii referitoare la produse specifice, credite si negocieri, clientii vor fi directionati catre sucursalele specializate. De exemplu, intr-o sucursala dedicata companiilor, persoanele fizice au posibilitatea sa plateasca ratele aferente unui credit sau sa deruleze operatiuni de cont curent, insa va fi necesar sa intre intr-o sucursala Retail daca doresc sa afle informatii despre un credit sau despre alte produse specifice.
Numerele de cont si codurile IBAN nu se vor modifica in cadrul acestui proces de divizionalizare a retelei.
In acest moment, clientii companii au la dispozitie 5 sucursale dedicate in Bucuresti si 13 sucursale dedicate in alte orase cheie din Romania.
UniCredit Tiriac Bank detine o retea formata din 136 de sucursale si agentii si isi propune o extindere rapida atat in orase in care nu este prezenta, cat si in orase mari, pentru a asigura acoperirea zonelor cu potential mare de retail.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte România a asistat Grupul PIB în preluarea brokerului de asigurări STEIN Bestasig
- Studiu EY: Investițiile străine directe în Europa scad pentru prima dată de la pandemie
- Studiu: România se află pe locul 89 în clasamentul celor mai atrăgătoare țări pentru cei care vor să lucreze în străinătate
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare