UniCredit Tiriac Bank a impartit sucursalele intre persoane fizice si companii
Data publicarii: 02-08-2007 | Finante-BanciUniCredit Tiriac Bank a introdus un nou model de organizare a retelei de sucursale care implica alocarea de unitati dedicate clientilor persoane fizice si, separat, clientilor companii, in Bucuresti si in alte orase cheie cu puternic potential economic, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Pana la sfarsitul anului 2007, obiectivul UniCredit Tiriac Bank este acela de a avea 20 de sucursale dedicate clientilor companii, dintre care 6 in capitala.
"Noul nostru model de sucursale are la baza faptul ca exista diferente semnificative intre persoane fizice si companii in privinta nevoilor si solicitarilor financiare", a explicat Antoaneta Curteanu, Director Corporate UniCredit Tiriac Bank. "Impactul asupra clientilor nostri va fi minim din punct de vedere logistic, dar le va aduce beneficii clare din punctul de vedere al gestionarii eficiente a timpului alocat operatiunior bancare si al calitatii serviciilor bancare pe care le oferim", a adaugat Antoaneta Curteanu.
Operatiunile de cont curent vor fi desfasurate in continuare la oricare dintre casieriile bancii, in orice sucursala, sau electronic prin serviciile Online B@nking sau Multicash. Pentru consultanta sau informatii referitoare la produse specifice, credite si negocieri, clientii vor fi directionati catre sucursalele specializate. De exemplu, intr-o sucursala dedicata companiilor, persoanele fizice au posibilitatea sa plateasca ratele aferente unui credit sau sa deruleze operatiuni de cont curent, insa va fi necesar sa intre intr-o sucursala Retail daca doresc sa afle informatii despre un credit sau despre alte produse specifice.
Numerele de cont si codurile IBAN nu se vor modifica in cadrul acestui proces de divizionalizare a retelei.
In acest moment, clientii companii au la dispozitie 5 sucursale dedicate in Bucuresti si 13 sucursale dedicate in alte orase cheie din Romania.
UniCredit Tiriac Bank detine o retea formata din 136 de sucursale si agentii si isi propune o extindere rapida atat in orase in care nu este prezenta, cat si in orase mari, pentru a asigura acoperirea zonelor cu potential mare de retail.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare