MasterCard raporteaza cresteri de peste 10% in Europa
Data publicarii: 16-08-2007 | AfaceriMasterCard Worldwide a anuntat rezultatele financiare inregistrate in al doilea trimestru din 2007, in Europa, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. In acest trimestru, regiunea a raportat cresteri de peste 10% ale volumului brut de tranzactii pe cardurile de credit MasterCard (14,3%), ale volumului de tranzactii la comercinati1 (14,7%), ale numarului de tranzactii la comercianti (12,6%), ale retragerilor de numerar (11%) si ale numarului de carduri emise (18,2%), in comparatie cu aceeasi perioada din 2006.
Pana la 30 iunie 2007, au fost emise 164 de milioane de carduri MasterCard (excluzand Maestro® si Cirrus®) de catre institutiile financiare cliente MasterCard din Europa. Posesorii de carduri din regiune au realizat 1.390 milioane de tranzactii in cel de al doilea trimestru din 2007 si au utilizat cardurile lor MasterCard la opt milioane de locatii de acceptare din intreaga Europa.
Javier Perez, Presedinte, MasterCard Europe, spune: "Rezultatele pe care le anuntam arata ca afacerea noastra in Europa este puternica, iar regiunea continua sa fie una din zonele cu o contributie semnificativa la succesul MasterCard la nivel global.
"Produsele inovatoare stau la baza activitatilor noastre in Europa. Un exemplu in acest sens il constituie extinderea programelor de plati contactless 'Tap & Go' in mai multe tari, printre care Marea Britanie si Spania.
"In Marea Britanie, de exemplu, in mai, am anuntat lansarea, in Londra, a platilor contactless care vor permite consumatorilor sa plateasca cu cardurile lor PayPass™ 'Tap & Go' in cursul acestui an. Aceasta lansare marcheaza inceputul implementarii la nivel national a unui program programat pentru 2008."
Javier Perez concluzioneaza: "Pentru a ne asigura ca toti clientii vor beneficia in continuare de solutiile noastre inovatoare de plata, in cea de a doua jumatate a anului 2007 ne vom dubla eforturile pentru a ne asigura ca Zona Unica de Plata Euro (Single Euro Payments Area - SEPA) va deveni disponibila din ianuarie 2008. Lansarea ei va stimula competitia in segmentul platilor, iar cei care vor avea de castigat vor fi consumatorii, comerciantii si bancile, dar si intreaga zona economica Euro."
In Europa, marcile Maestro® si Cirrus® apar pe peste 292 milioane de carduri, in crestere cu 4,7% in comparatie cu al doilea trimestru din 2006. Consumatorii pot acum efectua cumparaturi cu cardurile lor Maestro la peste 6,5 milioane de locatii ale comerciantilor din intreaga Europa.
MasterCard in Europa a raportat o serie de realizari in trimestrul al doilea dupa cum urmeaza:
-
In aprilie, MasterCard a anuntat un nou parteneriat cu Lloyds TSB prin care majoritatea cardurilor de credit din portofoliul bancii vor emite sub sigla MasterCard.
-
In mai, concomitent cu anuntul lansarii platilor contactless in Londra, MasterCard a semnat un parteneriat cu Royal Bank of Scotland Group pentru a prezenta rezultatele primelor teste pentru platile 'Tap & Go' din Europa.
-
Tot in mai, MasterCard a lansat primul ceas din Europa echipat cu tehnologia contactless MasterCard PayPass™, in parteneriat cu Garanti Bank din Turcia.
-
In iunie, MasterCard si Caja Madrid au lansat primul pilot PayPass din Spania.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024