Google introduce miercuri publicitate pe platforma YouTube
Data publicarii: 22-08-2007 | MediaCompania Google va introduce miercuri publicitate pe platforma online YouTube, iar mesajele publicitare vor fi legate contextual de clipurile video de pe platforma, informeaza Reuters. "Filosofia YouTube este in mare aceeasi cu cea a Google, adica toate reclamele pe care le difuzam trebuie sa aiba valoare pentru utilizator", a declarat directorul pentru platforme media al Google, Eileen Naughton. "Partenerii nostri sunt nerabdatori sa foloseasca YouTube ca platforma de brand", a mai spus directorul.
Mesajele publicitare vor aparea, sub forma unei animatii, pe partea inferioara a player-ului video, la scurt timp dupa inceputul clipului. Daca utilizatorul nu apasa pe animatie, aceasta dispare in 10 secunde. Animatia suprapusa nu este o noutate, majoritatea retelelor de televiziune din SUA folosesc acest sistem pentru promovarea filmelor sau emisiunilor, dar, explica Reuters, limitele televiziunii traditionale nu au permis utilizatorilor sa interactioneze cu reclamele.
Compania Google, care detine YouTube, este foarte dornica sa scoata bani din publicitate prin aceasta platforma, comenteaza Reuters, insa a incercat sa nu agreseze utilizatorii cu reclame.
Platforma YouTube, detinuta de Google, este cea mai utilizata platforma online din lume. Revista "Time" a denumit YouTube drept cea mai importanta inventie a anului 2006.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an