Numele Romtelecom, folosit pentru a pacali clientii companiei
Data publicarii: 27-08-2007 | IT&CMai multi clienti Romtelecom au sesizat compania in ultimele zile ca persoane necunoscute, care s-au prezentat drept angajati ai Romtelecom, au incercat sa-i insele, asigurandu-i ca pot intra in posesia unor premii substantiale daca achizitioneaza cartele reincarcabile si transmit codul corespunzator acestora, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Concret, clientii Romtelecom reclama ca au fost sunati si anuntati ca au castigat prin tragere la sorti premii consistente in bani sau produse electrocasnice, oferite de companie ca parte a unei presupuse promotii. Pentru a intra in posesia premiilor, celor sunati li se cerea sa cumpere cartele GSM reincarcabile si sa trimita codurile de reincarcare la un numar de mobil sau intr-un plic, la o adresa postala.
Compania isi informeaza clientii ca nu are in derulare nicio promotie care se desfasoara in aceste conditii, ca aceste cereri facute in numele Romtelecom sunt o inselatorie, si ii sfatuieste sa nu raspunda la astfel de cerinte venite din partea celor care incearca sa foloseasca in mod fraudulos numele companiei.
"Romtelecom a depus sesizare la Parchetul de pe langa Tribunalul Bucuresti si a cerut sa fie cercetata folosirea frauduloasa a numelui companiei. Recomandam pe aceasta cale persoanelor prejudiciate sa formuleze o plangere catre organele de politie in vederea identificarii si tragerii la raspundere a persoanelor vinovate de aceasta inselaciune. Conform Codului Penal, infractiunea de inselaciune se pedepseste cu inchisoarea", a declarat Cristina Popescu, Director Relatii Publice, Romtelecom.
Promotiile derulate de companie pot fi verificate de orice client pe site-ul romtelecom.ro, in magazinele companiei sau la 930 - numarul de relatii cu clientii care poate fi folosit gratuit din reteaua Romtelecom.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte România a asistat Grupul PIB în preluarea brokerului de asigurări STEIN Bestasig
- Studiu EY: Investițiile străine directe în Europa scad pentru prima dată de la pandemie
- Studiu: România se află pe locul 89 în clasamentul celor mai atrăgătoare țări pentru cei care vor să lucreze în străinătate
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare