''Bing-Bang'': BCR si-a schimbat logo-ul
Data publicarii: Astazi, 03-09-2007 | Finante-BanciBanca Comerciala Romana a lansat astazi noul logo al bancii, "rezultat din imbinarea experientei si renumelui celei mai importante banci romanesti cu prestigiosul brand Erste". Logo-ul s-a lasat asteptat insa pentru invitatii la eveniment, care vrand-nevrand au trebuit sa rabde sub cerul liber ca partenerul media principal al evenimentului, televiziunea The Money Channel, sa-si termine analizele si sa prezinte cotatiile bursiere. Mai mult, prezentatorul relationa cu regia in fata invitatilor la relansarea brand-ului BCR: "Emisia, va rog mai incet!". Ultimele pregatiri fiind perfectionate in fata zecilor de invitati, a inceput si ploaia. Aceasta dupa 30 de minute de asteptare. Evenimentul trebuia sa continue, pe principiul "merge si asa", umbrele au fost distribuite invitatilor mai de seama din primele randuri, cei mai din spate fiind nevoiti sa se adaposteasca pe unde au putut. Evenimentul a inceput si prima gafa nu a intarziat sa apara: o doamna binevoitoare a comparat evenimentul lansarii noului logo cu un "bing-bang"?! Pe scurt, o "rebranduiala" romaneasca...
O zi memorabila
“Lansarea noului logo va fi o zi memorabila pentru banca noastra, pentru actionarii nostri si mai ales pentru clientii nostri. Sunt sigur ca lansarea noului logo reprezinta doar inceputul unei noi etape de succes in istoria BCR, precum si consolidarea pozitiei de lider al pietei bancare romanesti si a celei de membru important al Erste Group. Daca pana acum schimbarile au avut loc doar in interiorul bancii, a sosit momentul ca aceste schimbari sa fie vazute si din exterior. Schimbarea celui mai important element de identificare al bancii, logo-ul, arata ca BCR paseste intr-o noua era”, a declarat Nicolae Danila, presedinte executiv al BCR.
Noul logo adopta elemente de indentitate vizuala a Grupului mama, respectiv grafica si culorile brand-ului Erste, atestand astfel integrarea in universul Erste, o familie financiara europeana de succes care furnizeaza partenerilor produse si servicii bancare de cea mai inalta calitate.
Cea mai importanta schimbare adusa de noul logo consta in alaturarea cunoscutului S rosu la BCR. Litera S rosie este un simbol traditional al bancilor de economii si al Erste Bank, precum si un element comun al tuturor subsidiarelor Grupului Erste. Punctul rosu de deasupra “S”-ului este un simbol pentru economisire si reprezinta o moneda intrand intr-o cutie de economii.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Èširiac Pensii Private