''Bing-Bang'': BCR si-a schimbat logo-ul
Data publicarii: 03-09-2007 | Finante-BanciBanca Comerciala Romana a lansat astazi noul logo al bancii, "rezultat din imbinarea experientei si renumelui celei mai importante banci romanesti cu prestigiosul brand Erste". Logo-ul s-a lasat asteptat insa pentru invitatii la eveniment, care vrand-nevrand au trebuit sa rabde sub cerul liber ca partenerul media principal al evenimentului, televiziunea The Money Channel, sa-si termine analizele si sa prezinte cotatiile bursiere. Mai mult, prezentatorul relationa cu regia in fata invitatilor la relansarea brand-ului BCR: "Emisia, va rog mai incet!". Ultimele pregatiri fiind perfectionate in fata zecilor de invitati, a inceput si ploaia. Aceasta dupa 30 de minute de asteptare. Evenimentul trebuia sa continue, pe principiul "merge si asa", umbrele au fost distribuite invitatilor mai de seama din primele randuri, cei mai din spate fiind nevoiti sa se adaposteasca pe unde au putut. Evenimentul a inceput si prima gafa nu a intarziat sa apara: o doamna binevoitoare a comparat evenimentul lansarii noului logo cu un "bing-bang"?! Pe scurt, o "rebranduiala" romaneasca...
O zi memorabila
“Lansarea noului logo va fi o zi memorabila pentru banca noastra, pentru actionarii nostri si mai ales pentru clientii nostri. Sunt sigur ca lansarea noului logo reprezinta doar inceputul unei noi etape de succes in istoria BCR, precum si consolidarea pozitiei de lider al pietei bancare romanesti si a celei de membru important al Erste Group. Daca pana acum schimbarile au avut loc doar in interiorul bancii, a sosit momentul ca aceste schimbari sa fie vazute si din exterior. Schimbarea celui mai important element de identificare al bancii, logo-ul, arata ca BCR paseste intr-o noua era”, a declarat Nicolae Danila, presedinte executiv al BCR.
Noul logo adopta elemente de indentitate vizuala a Grupului mama, respectiv grafica si culorile brand-ului Erste, atestand astfel integrarea in universul Erste, o familie financiara europeana de succes care furnizeaza partenerilor produse si servicii bancare de cea mai inalta calitate.
Cea mai importanta schimbare adusa de noul logo consta in alaturarea cunoscutului S rosu la BCR. Litera S rosie este un simbol traditional al bancilor de economii si al Erste Bank, precum si un element comun al tuturor subsidiarelor Grupului Erste. Punctul rosu de deasupra “S”-ului este un simbol pentru economisire si reprezinta o moneda intrand intr-o cutie de economii.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025