''Bing-Bang'': BCR si-a schimbat logo-ul
Data publicarii: 03-09-2007 | Finante-BanciBanca Comerciala Romana a lansat astazi noul logo al bancii, "rezultat din imbinarea experientei si renumelui celei mai importante banci romanesti cu prestigiosul brand Erste". Logo-ul s-a lasat asteptat insa pentru invitatii la eveniment, care vrand-nevrand au trebuit sa rabde sub cerul liber ca partenerul media principal al evenimentului, televiziunea The Money Channel, sa-si termine analizele si sa prezinte cotatiile bursiere. Mai mult, prezentatorul relationa cu regia in fata invitatilor la relansarea brand-ului BCR: "Emisia, va rog mai incet!". Ultimele pregatiri fiind perfectionate in fata zecilor de invitati, a inceput si ploaia. Aceasta dupa 30 de minute de asteptare. Evenimentul trebuia sa continue, pe principiul "merge si asa", umbrele au fost distribuite invitatilor mai de seama din primele randuri, cei mai din spate fiind nevoiti sa se adaposteasca pe unde au putut. Evenimentul a inceput si prima gafa nu a intarziat sa apara: o doamna binevoitoare a comparat evenimentul lansarii noului logo cu un "bing-bang"?! Pe scurt, o "rebranduiala" romaneasca...
O zi memorabila
“Lansarea noului logo va fi o zi memorabila pentru banca noastra, pentru actionarii nostri si mai ales pentru clientii nostri. Sunt sigur ca lansarea noului logo reprezinta doar inceputul unei noi etape de succes in istoria BCR, precum si consolidarea pozitiei de lider al pietei bancare romanesti si a celei de membru important al Erste Group. Daca pana acum schimbarile au avut loc doar in interiorul bancii, a sosit momentul ca aceste schimbari sa fie vazute si din exterior. Schimbarea celui mai important element de identificare al bancii, logo-ul, arata ca BCR paseste intr-o noua era”, a declarat Nicolae Danila, presedinte executiv al BCR.
Noul logo adopta elemente de indentitate vizuala a Grupului mama, respectiv grafica si culorile brand-ului Erste, atestand astfel integrarea in universul Erste, o familie financiara europeana de succes care furnizeaza partenerilor produse si servicii bancare de cea mai inalta calitate.
Cea mai importanta schimbare adusa de noul logo consta in alaturarea cunoscutului S rosu la BCR. Litera S rosie este un simbol traditional al bancilor de economii si al Erste Bank, precum si un element comun al tuturor subsidiarelor Grupului Erste. Punctul rosu de deasupra “S”-ului este un simbol pentru economisire si reprezinta o moneda intrand intr-o cutie de economii.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut