Apa, foc si aer pe cardurile BCR
Data publicarii: 10-09-2007 | Finante-BanciBanca Comerciala Romana (BCR) a hotarat relansarea intregului portofoliu de carduri pe care banca le pune la dispozitia clientilor sai, fie ca sunt de debit, de credit sau co-brand, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. "Toate cardurile emise incepand cu data de 3 septembrie vor avea o noua infatisare. Cardurile au un design unitar si atractiv, purtand in ele expresia unei identitati noi, bine definite. Fiecare categorie de card corespunde unui anumit concept, care defineste si integreaza valorile institutiei", a declarat Igor Zganjer, director executiv al Directiei de Carduri.
Primele carduri cu noul design au fost deja inmanate posesorilor. Noile cardurile cobrand vor intra in uz incepand cu luna octombrie. Detinatorii vechilor modele de carduri BCR vor beneficia de noile carduri la expirarea celor in uz.
Noul concept are la baza cele trei elemente primordiale - apa, foc sau aer - care subliniaza ideea ca orice activitate in lumea finantelor desfasurata prin BCR se sprijina pe principii solide, fundamentale, se precizeaza in comunicatul remis BankNews.ro.
Cardurile de debit: APA
Designul cardurilor de debit se bazeaza pe elementul apa, caracterizat prin fluiditate, flexibilitate, adaptabilitate. Apa este elementul de baza care favorizeaza aparitia si dezvoltarea vietii, este mediul cel mai potrivit pentru evolutie.
![]() Card de debit persoana fizica |
![]() Card de debit business |
Cardurile de credit: FOC
Cardurile de credit au ca reprezentare grafica elementul foc, care inseamna forta, putere modelatoare, capacitatea de a produce schimbari esentiale. Prin foc se pot obtine salturi calitative (fierul devine otel, lutul devine portelan etc) iar puterea lui poate pune lucrurile in miscare.
![]() Card de credit persoana fizica |
![]() Card de credit |
Cardurile Co-Branded: AER
La cardurile co-branded, emise in colaborare cu diversi parteneri, designul evidentiaza elementul aer, care reprezinta capacitatea de a intretine viata, mediul necesar pentru a respira in voie. Nu ne putem imagina lumea fara stratul de aer care ne inconjoara si stim ca fara el orice manifestare a vietii ar fi imposibila.
Motivul care a stat la baza modificarii identitatii cardurilor a fost actiunea de schimbare a logo-ului bancii. Noua identitate vizuala a BCR este rezultat din imbinarea experientei si renumelui celei mai importante banci romanesti cu brandu; Erste.
Noul logo adopta elemente de indentitate vizuala a Grupului mama, respectiv grafica si culorile brand-ului Erste, atestand astfel integrarea in universul Erste, o familie financiara europeana de succes care furnizeaza partenerilor produse si servicii bancare de cea mai inalta calitate.
Totodata, incepand de luni 10 septembrie, BCR isi intensifica actiunile destinate cresterii sigurantei in utilizarea cardurilor. Pe ecranul bancomatelor BCR vor aparea mesaje care indeamna clientul la atentie atunci cand efectueaza o operatiune cu cardul la automat, iar in cazul in care i se pare ceva suspect sa anuleze tranzactia si sa contacteze de urgenta banca.
Posesorii cardurilor trebuie sa nu instraineze cardul si sa nu divulge PIN-ul acestuia absolut nici unei persoane. In cazul in care clientul a pierdut cardul acesta trebuie sa contacteze urgent banca pentru a bloca contul.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private