L'Oreal da in judecata eBay
Data publicarii: 12-09-2007 | InternationalL'Oreal, cel mai mare producator de cosmetice la nivel mondial, a dat in judecata portalul de licitatie si cumparaturi eBay, pe care il acuza de faptul ca incurajeaza comertul cu produse contrafacute. Oficialii L'Oreal au declarat ca au intampinat probleme serioase din cauza comertului ilegal cu produse falsificate din industria parfumeriei si a cosmeticelor, desfasurat pe platformele de cumparaturi online, drept pentru care au dat in judecata eBay pentru a-si pastra intact renumele si pentru a proteja sanatatea consumatorului.
Compania L'Oreal estimeaza daunele cauzate de cometul ilicit prin utilizarea platformei eBay la cateva milioane de euro. L'Oreal a raportat o crestere a profitului cu 8,4% in primul semestru, la 1,178 miliarde euro (1,6 miliarde dolari), fata de estimarile facute de Reuters, de 1,161 miliarde euro. De asemenea, eBay este cea mai mare companie de licitatii online din lume si a inregistrat, in al doilea trimestru al 2007, un profit net de 375,8 milioane de dolari, in crestere cu 50% fata de profitul de 250 de milioane de dolari inregistrat in 2006. Stocul eBay a crescut cu 28% in ultimele 12 luni de tranzactionare pe bursa din New York.
La randul lor, mari grupuri exclusiviste, dintre care LVMH si Dior, au demarat deja actiuni similare impotriva eBay, pe motiv ca incurajeaza dezvoltarea falsurilor din industria produselor de lux, titreaza presa din afara. Pe portalul eBay erau scoase la licitatie produse care au apartinut vedelor, insa eBay a fost acuzat ca nu poate proba originalitatea tuturor produselor pe care le comercializeaza.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara