Expozantii la targurile de imbracaminte fac evaziune fiscala cu legea in mana
Data publicarii: 13-09-2007 | AfaceriLa Mamaia a inceput ieri, editia a XXXIX-a a Tinimtex, targul de imbracaminte si incaltaminte care se desfasoara pe litoral la inceputul si la sfarsitul verii, in fiecare an. Ciudat este faptul ca majoritatea standurilor cu vanzare nu sunt dotate cu case de de marcat si nu elibereaza bonuri fiscale.
Anul acesta, numarul participantilor este unul record - 450, care expun pe o suprafata de 11.000 mp, in 13 locatii din statiunea Mamaia. Organizatorii manifestarii, Romexpo SA si Camera de Comert, Industrie, Navigatie si Agricultura Constanta, spun ca au fost nevoiti sa refuze cativa expozanti, din lipsa de spatiu. Pentru foarte multi constanteni si pentru turistii aflati inca pe litoral, targul de la Mamaia reprezinta ocazia perfecta de a-si innoi garderoba, fapt demonstrat de afluxul foarte mare de vizitatori-cumparatori din cele cinci zile de expozitie.
Daca ai destula rabdare si dispui de o suma consistenta de bani, poti sa faci afaceri foarte bune, caci toti expozantii sunt fie producatori, fie importatori directi si se elimina, astfel, din pret, adaosul comercial al vanzatorului cu amanuntul. Mai exista practica vanzarilor promotionale pentru produsele din sezonul trecut, dar daca nu faci mofturi prea mari, se poate recurge la combinatii pe care le accepta si cei mai exigenti critici de moda. Iar daca esti destul de insistent, poti negocia un pret care de multe ori ajunge la 50% din ceea ce ti se cere initial.
Integral in Gardianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an