Expozantii la targurile de imbracaminte fac evaziune fiscala cu legea in mana

Data publicarii: 13-09-2007 | Afaceri

La Mamaia a inceput ieri, editia a XXXIX-a a Tinimtex, targul de imbracaminte si incaltaminte care se desfasoara pe litoral la inceputul si la sfarsitul verii, in fiecare an. Ciudat este faptul ca majoritatea standurilor cu vanzare nu sunt dotate cu case de de marcat si nu elibereaza bonuri fiscale. 

Anul acesta, numarul participantilor este unul record - 450, care expun pe o suprafata de 11.000 mp, in 13 locatii din statiunea Mamaia. Organizatorii manifestarii, Romexpo SA si Camera de Comert, Industrie, Navigatie si Agricultura Constanta, spun ca au fost nevoiti sa refuze cativa expozanti, din lipsa de spatiu. Pentru foarte multi constanteni si pentru turistii aflati inca pe litoral, targul de la Mamaia reprezinta ocazia perfecta de a-si innoi garderoba, fapt demonstrat de afluxul foarte mare de vizitatori-cumparatori din cele cinci zile de expozitie.

Daca ai destula rabdare si dispui de o suma consistenta de bani, poti sa faci afaceri foarte bune, caci toti expozantii sunt fie producatori, fie importatori directi si se elimina, astfel, din pret, adaosul comercial al vanzatorului cu amanuntul. Mai exista practica vanzarilor promotionale pentru produsele din sezonul trecut, dar daca nu faci mofturi prea mari, se poate recurge la combinatii pe care le accepta si cei mai exigenti critici de moda. Iar daca esti destul de insistent, poti negocia un pret care de multe ori ajunge la 50% din ceea ce ti se cere initial.

Integral in Gardianul