CitiFinancial devine partenerul oficial al Clubului Steaua
Data publicarii: 17-09-2007 | MediaCitiFinancial, divizia de finantari persoane fizice a Citibank Romania SA, a incheiat un contract pe 3 ani cu FC Steaua Bucuresti, devenind partenerul oficial al clubului, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Contractul stipuleaza o suma de 1,3 milioane euro pentru primul an, urmand ca aceasta sa fie renegociata la finalul fiecarui an. Logo-ul CitiFinancial va aparea prima oara pe tricourile Steaua la meciul cu Slavia, care va avea loc la Praga, miercuri, 19 septembrie, in cadrul Ligii Campionilor.
"Suntem incantati de acest parteneriat cu Steaua, precum si de oportunitatea de a contribui la dezvoltarea in continuare a talentelor din domeniul fotbalului. Steaua este o prezenta importanta in vietile noastre, iar acest parteneriat reprezinta o noua confirmare a angajamentului la nivel international al CitiFinancial de a sustine comunitatile in care isi desfasoara activitatea", a declarat John Hays, CitiFinancial Country Business Manager. "In plus, cele doua echipe - Steaua si CitiFinancial - impartasesc valori puternice, precum traditia succesului si angajamentul de a oferi mereu performanta, valori pe care dorim sa le promovam impreuna definind modalitati tot mai eficiente", a adaugat John Hays.
"Asocierea Clubului Steaua cu CitiFinancial ca partener oficial, nu este decat un lucru normal, care vine ca urmare a performantelor obtinute de fiecare in parte, in domeniul sau de activitate. Cred ca este o asociere fireasca si benefica pentru ambele parti", spune Valeriu Argaseala, presedintele CA F.C. Steaua Bucuresti.
Parteneriatul ofera CitiFinancial posibilitatea de a-si plasa logo-ul pe bilete, tricourile oficiale ale Stelei, echipamentul de antrenament si calatorie, autobuzul clubului, panotajul de pe stadion, revista oficiala a Stelei si pagina de internet, etc.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara