Identitatea vizuala, esentiala in afaceri
Data publicarii: 24-09-2007 | AfaceriImaginea unui brand nou care apare pe piata este foarte importanta pentru viitorul sau. Crearea unei identitati vizuale care sa genereze rapid notorietate companiei este esentiala. In tara noastra, administratorii intreprinderilor mici si mijlocii, au inceput sa acorde din ce in ce mai multa atentie conceptului de "identitate vizuala".
Aceasta insumeaza mai multe elemente precum sigla firmei, cartile de vizita, mapele de prezentare si website-ul. O companie care nu are, in prezent, un site, este practic invizibila. "Astazi imaginea unei firme a ajuns sa conteze enorm. Din pacate pentru unii si din fericire pentru altii calitatea unui produs sau serviciu tinde sa treaca neobservata, contand din ce in ce mai mult imaginea firmei in ansamblul ei", potrivit lui Cosmin Antohi, director general la firma ID Builder. Tot mai multi patroni incep sa inteleaga acest lucru si se adreseaza, in consecinta, firmelor din domeniu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri