Bucuresti, capitala europeana a publicitatii
Data publicarii: 25-09-2007 | MediaOameni de publicitate, de branding si de PR din Europa vor dezbate timp de doua zile (27-28 septembrie), la Palatul Parlamentului, tendintele actuale in domeniul comunicarii. Este prima editie a unui summit european organizat de Asociatia Internationala a Publicitatii (IAA), filiala din Romania.
Ideea organizarii summitului la Bucuresti a venit in 2006, cand oficialii IAA Worldwide, organizatie neguvernamentala ce reuneste agentii si clienti de publicitate, si-au dat seama ca problemele care se pot dezbate la un summit mondial sunt foarte vagi si nu ating subiecte complete ale breslei.
Astfel, s-a luat decizia de organizare a unei reuniuni europene in care sa se discute aplicat problemele industriei. IAA Europa a organizat o licitatie (pitch) pentru a stabili locul acestui summit. S-au inscris in competitie filialele IAA din Romania, Rusia si Ungaria.
In aprilie 2007, IAA Europa a ales tara castigatoare: Romania. Victor Dobre, directorul executiv al IAA Romania, spune care au fost motivele acestei alegeri: Romania este a doua tara ca marime din Europa de Est si inregistreaza cel mai rapid ritm de crestere din punct de vedere al investitiilor straine.
In cele doua zile ale summitului vor fi discutate trei teme importante pentru industria mondiala: comunicare strategica si cercetarea de piata, legislatie si autoreglementare si responsabilitate social-corporatista. "Summitul vine intr-un moment critic al advertisingului in Europa si in lume, in general. In Romania, criza nu se resimte, pentru ca inca mai avem pana sa ajungem acolo.
Aceasta criza consta in fragmentarea accentuata a canalelor de comunicare. Toate aceste provocari trebuie abordate si discutate. Unii dintre participantii care vor veni la Bucuresti le-au trait, altii urmeaza sa le traiasca, respectiv industria din Romania.
Scopul acestui summit este sa educe si sa ridice nivelul industriei noastre", declara Diana Flutur, presedintele comitetului de organizare al summitului si directorul agentiei de publicitate Odyssey Communication. Reuniunea de la Palatul Parlamentului a insemnat pentru organizatori o mare desfasurare de forte.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut