Toyota planuieste un automobil supermini pentru piata europeana
Data publicarii: 25-09-2007 | AutoToyota Motor Corp. planuieste sa introduca un automobil ultracompact pe piata europeana in 2009, pentru a veni in intampinarea cererii pentru automobilele de dimensiuni mici cu un consum redus, a scris marti cotidianul nipon Nikkei, citat de Reuters. Automobilul va fi fabricat in Japonia, pentru inceput fiind produse aproximativ 100.000 de unitati pe an, Toyota urmand a comercializa acest model si pe piata japoneza, a precizat cotidianul, adaugand ca pretul nu a fost inca stabilit.
Toyota, cel mai mare producator de automobile din lume, va dezvolta acest automobil modificand modelul iQ, o masina prototip ultracompacta pe care producatorul nipon a dezvaluit-o cu ocazia salonului auto de la Frankfurt, conform Nikkei.
Cu o lungime de 2,98 metri, modelul iQ este cu aproximativ 80 de centimetri mai scurt decat automobilul Yaris, care este modelul principal al Toyota pentru piata europeana.
Acest model ultracompact va avea destul spatiu interior pentru patru persoane si va fi dotat cu un motor de un litru.
Producatorul se asteapta ca vanzarile din Europa sa creasca cu aproximativ 5%-10% in 2009, dupa ce pentru anul viitor grupul nipon a planificat o crestere de 5%, afirma Reuters.
Dupa prezentarea modelului iQ la salonul de la Frankfurt, la inceputul acestei luni, directorul diviziei Toyota pentru Europa, Thierry Dombreval, a declarat ca acest model "nu este foarte diferit" de versiunea de serie, urmand a fi pozitionat sub modelul Aygo de dimensiuni reduse, dezvoltat in cooperare cu grupul PSA Peugeot Citroen.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an