MasterCard: campanie promotionala pentru posesorii de carduri Maestro
Data publicarii: 25-09-2007 | Finante-BanciMasterCard Europe impreuna cu partenerii sai financiari din Romania au demarat, in perioada 20 septembrie - 31 octombrie 2007, o campanie promotionala prin care posesorii de carduri Maestro pot castiga premii in valoare totala de 90.500 RON, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Toti posesorii cardurilor emise sub sigla Maestro care platesc la comerciantii din tara si strainatate pot participa la aceasta campanie.
Castigatorul premiului cel mare va avea la dispozitie o ora si 15.500 RON cu care poate cumpara orice isi doreste, de la haine, electronice, la bijuterii sau cosmetice, din cadrul Plaza Romania. Premiul al doilea consta in 50 de vouchere in valoare de 600 RON fiecare, iar premiul al treilea consta in 150 de vouchere in valoare de 300 RON fiecare cu care castigatorii pot achizitiona orice vor. Banii vor fi livrati direct in conturile castigatorilor.
"Vremea numerarului si a monezilor se apropie de sfarsit. Cardurile Maestro reprezinta acum noul cash", spune Denisa Mateescu Manager Romania and the Balkans, MasterCard Europe. "Dorim ca prin aceasta campanie sa incurajam posesorii de carduri Maestro sa utilizeze cardurile lor la comercianti si, in acelasi timp, sa-i recompensam, iar cea mai buna cale este sa le oferim si mai multe motive de a intra in magazine si a plati cu cardul."
Campania promotionala "Maestro National" este sustinuta prin spoturi la radio, machete in presa scrisa, postere si pliante la sediile bancilor participante si la ATM-uri, dar si la punctele de vanzare ale comerciantilor. De asemenea, pe site-ul www.mastercard.com/ro posesorii pot gasi informatii despre campanie, premiile oferite, bancile participante si regulamentul. Tot pe acest site, vor fi anuntati si castigatorii campaniei, care vor fi desemnati in urma unei trageri la sorti efectuata pe data de 19 noiembrie 2007.
Toate tranzactiile efectuate in perioada 20 septembrie - 31 octombrie 2007 cu carduri Maestro vor fi luate in considerare la extragerea finala. Nu exista un numar minim de tranzactii pentru a participa la campanie.
In paralel, MasterCard organizeaza o campanie pilot care va incepe pe 29 septembrie si va dura 4 weekend-uri consecutive. Campania se desfasoara in cadrul Plaza Romania, iar cei care efectueaza tranzactii cu cardul lor Maestro® in valoare de minimum 50 RON vor primi premii pe loc. Posesorii de carduri nu trebuie decat sa se prezinte cu chitanta cumparaturilor la standul MasterCard, special amenajat in incita mall-ului, sa demonstreze ca au realizat tranzactii cu cardul lor Maestro si vor primi premii a caror valoare totala este de peste 45.000 RON.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara