MasterCard: campanie promotionala pentru posesorii de carduri Maestro
Data publicarii: 25-09-2007 | Finante-BanciMasterCard Europe impreuna cu partenerii sai financiari din Romania au demarat, in perioada 20 septembrie - 31 octombrie 2007, o campanie promotionala prin care posesorii de carduri Maestro pot castiga premii in valoare totala de 90.500 RON, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Toti posesorii cardurilor emise sub sigla Maestro care platesc la comerciantii din tara si strainatate pot participa la aceasta campanie.
Castigatorul premiului cel mare va avea la dispozitie o ora si 15.500 RON cu care poate cumpara orice isi doreste, de la haine, electronice, la bijuterii sau cosmetice, din cadrul Plaza Romania. Premiul al doilea consta in 50 de vouchere in valoare de 600 RON fiecare, iar premiul al treilea consta in 150 de vouchere in valoare de 300 RON fiecare cu care castigatorii pot achizitiona orice vor. Banii vor fi livrati direct in conturile castigatorilor.
"Vremea numerarului si a monezilor se apropie de sfarsit. Cardurile Maestro reprezinta acum noul cash", spune Denisa Mateescu Manager Romania and the Balkans, MasterCard Europe. "Dorim ca prin aceasta campanie sa incurajam posesorii de carduri Maestro sa utilizeze cardurile lor la comercianti si, in acelasi timp, sa-i recompensam, iar cea mai buna cale este sa le oferim si mai multe motive de a intra in magazine si a plati cu cardul."
Campania promotionala "Maestro National" este sustinuta prin spoturi la radio, machete in presa scrisa, postere si pliante la sediile bancilor participante si la ATM-uri, dar si la punctele de vanzare ale comerciantilor. De asemenea, pe site-ul www.mastercard.com/ro posesorii pot gasi informatii despre campanie, premiile oferite, bancile participante si regulamentul. Tot pe acest site, vor fi anuntati si castigatorii campaniei, care vor fi desemnati in urma unei trageri la sorti efectuata pe data de 19 noiembrie 2007.
Toate tranzactiile efectuate in perioada 20 septembrie - 31 octombrie 2007 cu carduri Maestro vor fi luate in considerare la extragerea finala. Nu exista un numar minim de tranzactii pentru a participa la campanie.
In paralel, MasterCard organizeaza o campanie pilot care va incepe pe 29 septembrie si va dura 4 weekend-uri consecutive. Campania se desfasoara in cadrul Plaza Romania, iar cei care efectueaza tranzactii cu cardul lor Maestro® in valoare de minimum 50 RON vor primi premii pe loc. Posesorii de carduri nu trebuie decat sa se prezinte cu chitanta cumparaturilor la standul MasterCard, special amenajat in incita mall-ului, sa demonstreze ca au realizat tranzactii cu cardul lor Maestro si vor primi premii a caror valoare totala este de peste 45.000 RON.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză