Banca Transilvania si Centrofarm au lansat un card co-branded
Data publicarii: 27-09-2007 | Finante-BanciBanca Transilvania a lansat impreuna cu Centrofarm un card cu dubla marca (co-branded), sub sigla Visa, care ofera utilizatorilor o reducere de 10% la toate produsele cosmetice si de 3% la medicamentele comercializate de Centrofarm, au anuntat reprezentantii bancii.
Posesorii cardului Visa Centrofarm - Banca Transilvania pot lua cu imprumut echivalentul in lei a cel mult 5.000 euro, pentru a cumpara bunuri si servicii de la comercianti. Limita maxima este stabilita in functie de scoringul aplicat pentru cardul de credit si de gradul de indatorare al clientului.
Rulajul minim care trebuie efectuat lunar este de 10% din suma de bani utilizata, iar perioada de gratie este de pana la 55 de zile.
Pentru a intra in posesia cardului, veniturile clientului trebuie sa fie mai mari de 100 euro si sa fie obtinute pe teritoriul tarii. Noul produs se adreseaza persoanelor cu varsta cuprinsa intre 18 si 70 de ani - varsta maxima la sfarsitul perioadei de creditare.
Centrofarm este un lant de farmacii cu o experienta pe piata de peste 60 de ani. In prezent, compania cuprinde o retea de 33 de farmacii, dintre care peste 90% sunt in Bucuresti si vizeaza extinderea in alte orase din tara.
Banca Transilvania a emis pana acum peste un milion de carduri de credit si portofoliul sau cuprinde 12 carduri. Incepand cu aceasta luna, Banca Transilvania accepta si carduri cu cip, care asigura un grad sporit de securitate pentru clienti. Banca Transilvania este prezenta in toata tara, prin cele 410 unitati, 662 de bancomate (ATM) si 6.783 de aparate pentru plata cu cardul la comercianti (POS).
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall