Nokia va lansa in decembrie portalul de servicii de internet Ovi
Data publicarii: 28-09-2007 | IT&CNokia va lansa in decembrie la nivel international prima versiune in engleza a portalului de servicii de internet, Ovi, ce ofera servicii de muzica, jocuri si harti, suportul pentru alte limbi fiind planificat pentru al doilea semestru din 2008, a anuntat joi compania.
Portalul Ovi va fi lansat in decembrie si in Romania, in acelasi timp cu alte tari europene, fiind o lansare internationala. Greig Willliams, managing director Nokia, a declarat ca vanzarile din Romania au inregistrat cresteri de la an la an, fiind printre primele locuri dintre tarile europene.
"Prin lansarea Ovi, compania isi diversifica aria de expertiza, adaugand in portofoliul sau de produse o gama variata de servicii de Internet. Ovi, "poarta" in finlandeza, permite utilizatorilor sa acceseze facil retele sociale, comunitati si continut existent si functioneaza, totodata, ca un portal pentru serviciile Nokia" a declarat Greig Willliams.
Nokia a lansat serviciile Nokia Music Store si N-Gage, dar si Nokia Maps, serviciul de navigatie care pune la dispozitie harti, ghiduri de orase si multe alte tipuri de continut pentru dispozitive mobile compatibile. In umatoarele luni, Nokia intentioneaza sa imbogateasca gama de servicii disponibila prin Ovi.
"Debutul acestei initiative a avut loc la inceputul anului, prin lansarea serviciilor de navigatie Nokia. In acest moment, am grupat toate serviciile noastre intr-un singur portofoliu de marca, Ovi by Nokia. In urmatoarele 12 luni, veti asista la introducerea pe Ovi a unor elemente noi pentru interfata cu utilizatorul, a unor serii de servicii si comunitati web in premiera," a declarat presedintele si directorul executiv Nokia, Olli-Pekka Kallasvuo.
Olli-Pekka Kallasvuo a precizat ca planurile companiei in noua sa calitate de furnizor de servicii de Internet il reprezionta Nokia Music Store ce va permite redarea in timp real pe PC a unei melodii la durata integrala, precum si achizitionarea de albume sau de melodii de sine statatoare. Magazinul urmeaza sa fie disponibil in aceasta toamna pe principalele piete europene, iar in urmatoarele luni, serviciul va fi extins in mai multe tari europene si din Asia.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză