Calatorii cu avionul la preturi de cativa euro
Data publicarii: 01-10-2007 | TurismCompaniile aeriene low cost au lansat deja primele oferte de toamna in incercarea de a-si mentine vanzarile la fel de ridicate, noteaza Evenimentul Zilei. Dupa lunile de vara, perioada in care operatorii low cost au avut un grad de ocupare care a depasit chiar si 90%, companii mari precum easyJet, Blue Air sau SkyEurope incearca "sa-si faca plinul" de calatori cu bilete la preturi de cativa euro plus taxele de aeroport. easyJet, al doilea mare operator aerian care practica preturi mici din Europa, a intrat pe piata din Romania abia luna trecuta, iar in perioada urmatoare sunt asteptate si alte companii mari sa atace piata autohtona.
Pentru companii ca Blue Air sau Wizz Air, Romania reprezinta o piata principala, mai ales in conditiile in care asteptarile sunt ca aceasta sa creasca cu peste 20% in perioada urmatoare. SkyEurope ia in calcul chiar deschiderea unei baze operationale in Romania, ceea ce s-ar traduce prin posibilitatea efectuarii unui numar mai mare de curse directe.
Oferte limitate
Promotiile intermediare de toamna ale companiilor care anunta bilete la preturi de 30-40 de euro pentru destinatii precum Roma, Madrid, Milano, Londra, Liverpool, Valencia, Viena, Budapesta, Barcelona sau Dortmund sunt insa limitate. Pretul biletului variaza in functie de momentul in care se face rezervarea, iar pentru a prinde un bilet la pret promotional rezervarile fie trebuie facute intr-o anumita perioada, fie numarul biletelor cu preturi reduse este limitat.
De exemplu, Wizz Air a pus la bataie pana pe 3 octombrie 30.000 de bilete de avion la pretul de 89 de lei catre toate destinatiile operate, in timp ce Blue Air a anuntat preturi de zero euro, plus taxe de aeroport pentru biletele cumparate in perioada 1-7 octombrie, cu conditia ca zborurile sa fie alese in perioada 1 octombrie-15 decembrie 2007. La SkyEurope sau easyJet, preturile incep de la aproximativ 30 de euro.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall