UPC Romania a lansat noi pachete de servicii
Data publicarii: 04-10-2007 | IT&COperatorul de televiziune prin cablu UPC Romania a lansat miercuri trei pachete de servicii, denumite TriplePlay, care includ telefonie, internet si televiziune, cu preturi cuprinse intre 50 si 100 de lei, cu TVA inclus.
Pachetele TriplePlay, denumite UPC 3Play Small, UPC 3Play Medium si UPC 3Play Large, au preturi de 50 de lei, 75 de lei si 100 de lei, cu TVA inclus si cuprind servicii de internet, televiziune si telefonie. Potrivit reprezentantilor UPC Romania, toate serviciile oferite de companie vor fi impartite pe trei niveluri: Small, Medium si Large, fie ca este vorba de servicii de voce, internet sau televiziune, ori de pachete care le contin pe toate trei.
In ceea ce priveste serviciile de internet, cele trei tipuri de abonamente, Small, Medium si Large ofera viteza de download de 1 Megabit pe secunda, 10 Megabiti pe secunda, respectiv 20 Megabiti pe secunda, la preturi de 25 lei, 35 lei, respectiv 60 lei.
Pentru telefonia fixa, UPC se asteapta ca numarul de clienti sa ajunga la 130.000. "Numarul de clienti pentru telefonia fixa va ajunge la 130.000 pana la sfarsitul anului (...). Suma alocata pentru investitiile in infrastructura se ridica la 30 de milioane euro pentru tot anul 2007, iar pachetele de servicii sunt acum mai accesibile", a spus Andreea Nastase, Corporate Communications Director al UPC Romania.
UPC Romania are o acoperire, cu reteaua de cabluri, de 60% la nivel national, si tot 60% in Bucuresti. "Nu avem de gand sa facem investitii majore pentru a extinde acest nivel de acoperire. Numarul de clienti care pot beneficia de serviciile noastre nu tine neaparat de aria de acoperire, deoarece chiar daca noi oferim acoperire intr-o anumita zona, potentialul client poate alege serviciile altcuiva. Noi speram ca noile servicii si pachete de servicii ne vor aduce multi clienti noi, desi este greu de facut o estimare procentuala in acest sens", a explicat Andreea Nastase.
Retelele UPC Romania deservesc aproape 1.400.000 clienti, din aproximativ 200 de orase. De cand a intrat pe piata romaneasca, in 1992, UPC a investit peste 600 de milioane dolari, devenind astfel cel mai mare investitor american din tara. UPC Romania este afiliata la Liberty Global, Inc.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză