Microsoft a lansat trei noi playere muzicale Zune
Data publicarii: 04-10-2007 | IT&CMicrosoft Corp a lansat miercuri trei noi modele ale playerului digital muzical Zune, care isi descarca automat prin wireless fisiere de muzica, poze si filme atunci cand sunt aproape de calculatorul utilizatorului, pentru a reduce concurenta iPod-ului de la Apple, relateaza Reuters.
Apple a inregistrat, pe segmentul de iPod-uri, vanzari de mai mult de 100 milioane de unitati de la lansarea din 2001, in timp ce Microsoft a raportat vanzari de 1,2 milioane unitati la modelul Zune cu o memorie de 30 GB, lansat anul trecut.
Noul model Zune va aparea in variante de 4GB, 8GB si 80 GB si vor pemite utilizatorului sa sincronizeze automat fisierele media printr-o retea WiFi, in timp ce bateria dispozitivelor Zune se incarca.
zunePhone
Microsoft tinteste de asemenea sa lanseze Zune Social, un site web prin care utilizatorii pot asculta muzica preferata, pot face schimb de playlist-uri si isi pot gasi prieteni cu aceleasi gusturi.
Noile divizii, programate sa ajunga pe piata la mijlocul lui noiembrie, ajung la preturi de 149 dolari la modelul de 4GB, cel de 8 GB costa 199 dolari, iar modelul de 80 GB se va vinde la 249 dolari.
Analistii spun ca scopul dispozitivelor Zunes este sa isi mentina publicul deja existent fericit, chiar daca noile divizii nu sunt destul de performante in comparatie cu Apple.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză