Cum sa va cheltuiti bugetul de marketing
Data publicarii: 08-10-2007 | AfaceriAlain Thys, fondatorul Future Lab, un boutique de management al inovatiei, va invata cum sa impartiti bugetul companiei pentru a avea succes, noteaza Cotidianul. Alain Thys impartaseste sapte dintre secretele intocmirii unui buget de marketing care sa dea roade. Astfel, consultantul crede ca ar trebui sa cheltuiti 10% din bugetul de care dispuneti pentru a-i informa pe angajatii companiei despre noua strategie de business. De asemenea, ar trebui sa rezervati 10% din buget pentru cercetare pentru a sti exact ce parere au consumatorii despre produsele sau serviciile companiei dvs. si alti 10% pentru a va promova cum altii nu au mai facut-o pina acum.
"Incearca noi lucruri si vezi ce se intimpla. Exploreaza continutul brandurilor tale, investeste in in-game advertising (publicitatea din jocurile video - n.red.), lanseaza un blog sau mergi in Second Life", mai propune Thys. Acesta considera ca este bine ca o cota de 15% din bugetul pe care il aveti la dispozitie sa fie cheltuit pe publicitatea online. Cea mai importanta investitie in opinia consilierului in marketing ar trebui sa fie insa in publicitatea traditionala.
Integral in Cotidianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: 2/3 din companii invoca lipsa de experienta a noilor angajati, in timp ce posturile de incepatori sunt preluate de AI
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România