Razboiul stirilor aduce publicitate ''granzilor'' tv
Data publicarii: 10-10-2007 | MediaCirca 60% din numarul total de spoturi de la jurnale au fost difuzate la Pro TV, Antena 1 si Prima, noteaza Adevarul. Stirile Pro TV detin suprematia audientei in luna septembrie, atat in mediul urban, cat si la nivel national. Observatorul continua cursa de urmarire, desi audienta sa in orase s-a plasat la doua puncte in urma rivalilor de la Pro. Reclamele pentru automobile si banci au asaltat programele de stiri.
La nivel national, in septembrie, ierarhia audientelor pentru programele din prime time se prezinta astfel: Stirile Pro TV (5,1%), Jurnalul TVR 1 (3,9%) si Observator (3,1%). In mediul urban, clasamentul e putin schimbat: Stirile Pro TV (6,2%), Observator (4%), Jurnalul (2,9%). Situatia nu este foarte diferita de lunile precedente.
Oricum, topurile sunt irelevante, conteaza pana la urma "compozitia" publicului telespectator pentru fiecare program in parte si volumul vanzarilor de publicitate. Pe cele opt programe de stiri analizate, au fost difuzate 9.200 de spoturi publicitare. Observatorul (cu programul propriu-zis, rubricile Meteo si Sport) a difuzat 1.849 de reclame, fiind emisiunea de stiri din prime time care a avut cel mai mare volum de publicitate. Pe locurile urmatoare s-au aflat Focus 18 (1.811) si Stirile Pro TV (1.766).
Sportul de la Pro TV, impanat cu reclame
Aproape 60% din numarul total de spoturi din cadrul emisiunilor de stiri din prime time au fost difuzate de Antena 1, Prima TV si Pro TV. Interesant de remarcat este faptul ca rubrica de sport a Stirilor Pro TV conduce in topul emisiunilor de profil cu cel mai mare numar de reclame difuzate: 792. Aceasta cifra reprezinta 45% din totalul spoturilor difuzate in luna septembrie in cadrul programului Stirile Pro TV. (Se stie ca programul cuprinde trei module: emisiunea propriu-zisa, Sport si Meteo - situatie intalnita si la celelalte televiziuni). Focus 18 se poate lauda cu rubrica Meteo, care a difuzat cel mai mare volum de reclame dintre toate celelalte rubrici de profil de pe piata.
Masinile si bancile se ingramadesc la stiri
Categoriile de produse care "au atacat" publicul de pe reduta programelor de stiri din prime time au fost, in ordinea numarul de spoturi difuzate: automobilele (865), bancile (668), companiile de asigurari (634), marcile de bere (578) si telefonia mobila (288).
Remarcabila este prezenta pe primele doua locuri (urasc ierarhiile!) a automobilelor si a bancilor. De altfel, Banca Comerciala Romana, care a declansat in septembrie o ampla campanie de promovare (cu ocazia rebrandarii), se claseaza imediat dupa Procter&Gamble si Unilever in clasamentul companiilor a caror spoturi au vizat stirile din prime time.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an