Banca Transilvania a lansat Divizia pentru Medici
Data publicarii: 16-10-2007 | Finante-BanciDupa ce a lansat in ultimii ani produse pentru micii intreprinzatori, Banca Transilvania a decis sa iasa pe piata cu o divizie speciala pentru medicii intreprinzatori, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. "Prin lansarea "Diviziei pentru medici" abordam un segment important al pietei, foarte putin exploatat de sectorul bancar si care are un potential foarte mare", a declarat Robert C. Rekkers, Directorul General al Bancii Transilvania.
Conceptul "Divizia pentru medici" cuprinde pachete integrate de credite si consultanta. Divizia cuprinde 125 de angajati, jumatate medici si jumatate specialisti bancari. Pentru urmatoarele luni banca lucreaza la deschiderea in orasele universitare a zece agentii specializate, dedicate exclusiv medicilor. In ceea ce priveste finantarile din partea bancii, acestea se adreseaza atat rezidentilor, medicilor specialisti, cat si cabinetelor medicale. Se finanteaza afaceri existente, dar este incurajata si initiativa oricarui medic de a incepe de la zero, autorizandu-se ca si cabinet medical sau alta forma juridica.
"Avem un respect deosebit pentru medici si pentru munca acestora. Cunoastem problemele lor si incercam sa le rezolvam macar pe cele legate de finantare. Credem ca drumul catre rezolvarea celorlalte este cel al integrarii medicilor in clasa intreprinzatorilor, in sectorul privat. Chiar si in sisteme medicale evoluate parerea specialistilor este ca practicarea medicinei in mediul economic actual, mai mult ca niciodata, il determina pe medic sa se gandeasca la cariera lui ca la propria lui afacere" a adaugat Ionut Patrahau, Directorul General Adjunct al Bancii Transilvania.
Noul concept se adreseaza tuturor medicilor, maximizand valoarea pentru persoane juridice si fizice autorizate din domeniul medical, adica medicilor rezidenti si specialisti, cabinetelor medicale individuale, cabinetelor medicale grupate sau asociate, societatilor civile medicale, clinicilor private etc.
Banca Transilvania a lansat, la fiecare trei luni, in decurs de aproape trei ani, 10 produse dedicate IMM-urilor.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză