Banca Transilvania a lansat Divizia pentru Medici
Data publicarii: 16-10-2007 | Finante-BanciDupa ce a lansat in ultimii ani produse pentru micii intreprinzatori, Banca Transilvania a decis sa iasa pe piata cu o divizie speciala pentru medicii intreprinzatori, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. "Prin lansarea "Diviziei pentru medici" abordam un segment important al pietei, foarte putin exploatat de sectorul bancar si care are un potential foarte mare", a declarat Robert C. Rekkers, Directorul General al Bancii Transilvania.
Conceptul "Divizia pentru medici" cuprinde pachete integrate de credite si consultanta. Divizia cuprinde 125 de angajati, jumatate medici si jumatate specialisti bancari. Pentru urmatoarele luni banca lucreaza la deschiderea in orasele universitare a zece agentii specializate, dedicate exclusiv medicilor. In ceea ce priveste finantarile din partea bancii, acestea se adreseaza atat rezidentilor, medicilor specialisti, cat si cabinetelor medicale. Se finanteaza afaceri existente, dar este incurajata si initiativa oricarui medic de a incepe de la zero, autorizandu-se ca si cabinet medical sau alta forma juridica.
"Avem un respect deosebit pentru medici si pentru munca acestora. Cunoastem problemele lor si incercam sa le rezolvam macar pe cele legate de finantare. Credem ca drumul catre rezolvarea celorlalte este cel al integrarii medicilor in clasa intreprinzatorilor, in sectorul privat. Chiar si in sisteme medicale evoluate parerea specialistilor este ca practicarea medicinei in mediul economic actual, mai mult ca niciodata, il determina pe medic sa se gandeasca la cariera lui ca la propria lui afacere" a adaugat Ionut Patrahau, Directorul General Adjunct al Bancii Transilvania.
Noul concept se adreseaza tuturor medicilor, maximizand valoarea pentru persoane juridice si fizice autorizate din domeniul medical, adica medicilor rezidenti si specialisti, cabinetelor medicale individuale, cabinetelor medicale grupate sau asociate, societatilor civile medicale, clinicilor private etc.
Banca Transilvania a lansat, la fiecare trei luni, in decurs de aproape trei ani, 10 produse dedicate IMM-urilor.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut