Vanzarile Carrefour in Romania au crescut cu 36% in trimestrul al treilea
Data publicarii: 17-10-2007 | AfaceriVanzarile Carrefour in Romania au crescut in trimestrul al treilea cu 36%, comparativ cu perioada similara din 2006, iar pe plan mondial vanzarile grupului au crescut cu 5,8%, pana la 23,1 miliarde euro, conform unui raport remis marti de retailerul francez.
In cea mai importanta piata a sa, Franta, Carrefour a avut vanzari de 10,4 miliarde euro, in scadere cu 2% fata de trimestrul al treilea din 2006. Cresterea din Romania a fost superioara celor inregistrate in Grecia si Polonia, unde vanzarile companiei au avansat cu 7,6%, respectiv 14,8%.
In America Latina, vanzarile au avansat in trimestrul trei cu 52,8%, pana la valoarea de 2,6 miliarde euro, in timp ce in Asia au crescut cu 12,5%, pana la aproximativ 1,54 miliarde euro.
Grupul Carrefour avea pe plan mondial in septembrie 1.108 hipermarketuri, 2.659 de supermarketuri, aproape 6.000 de magazine de tip "hard-discount" si alte peste 4.700 de magazine mai mici.
Carrefour a realizat in Romania anul trecut o cifra de afaceri de 609 milioane euro, cu o crestere de 39% fata de 2005 si are in prezent peste 6.200 de angajati. Investitiile totale ale grupului in tara au depasit 250 milioane euro in cele zece magazine.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză