Campanie publicitara: Viteza mare, penis mic!
Data publicarii: 17-10-2007 | MediaO campanie publicitara din Australia, care mizeaza reducerea vitezei in trafic, are un slogan iesit din comun: "Soferii care conduc cu viteza mare au penisul mic". Campania este compusa dintr-o serie de spoturi TV in care o femeie isi arata degetul mic de la mana, un gest care simbolizeaza penisul de dimensiuni reduse al celor care conduc cu viteza. Campania se adreseaza in special tinerilor, in randul carora se vrea ca viteza sa devina un lucru inacceptabil.
Campania publicitara din Australia
"Tacticile de soc din reclamele anterioare, in care aratam imagini ingrozitoare cu morti si raniti, nu au avut niciun efect", au declarat autoritatile guvernului australian.
BBC News/Romantica
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut