MasterCard lanseaza primul program european World MasterCard
Data publicarii: 17-10-2007 | InternationalMasterCard Europe isi consolideaza pozitia pe piata cardurilor de credit premium prin lansarea primului program european World MasterCard, implementat de Capital One, in Marea Britanie, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Utilizand World MasterCard, emitentii vor satisface mai bine nevoile consumatorilor bogati, in numar de aproximativ sapte milioane in Marea Britanie.
Calatoriile reprezinta una dintre caracteristicile cheie ale acestui segment de public, iar World MasterCard are inclus un pachet cuprinzator de asigurari de calatorii si servicii de asistenta, care ofera segmentului consumatorilor bogati tot confortul pe parcursul calatoriilor. Cardul include, de asemenea, un program bogat de recompense si bonusuri, permitand posesorilor de carduri sa profite de pe urma efectuarii cumparaturilor realizate cu cardul World MasterCard. Nu in ultimul rand, posesorii de carduri beneficiaza de acceptare globala de neegalat, prin reteaua internationala de acceptare MasterCard.
Banca Capital One (Europa) este primul emitent din Marea Britanie care ofera clientilor un produs World, prin lansarea cardului Capital One Cashback cu World MasterCard, care, in plus fata de avantajele obligatorii ale cardului World, garanteaza posesorilor de carduri ca vor primi inapoi 4% din valoarea cumparaturilor efectuate in primele trei luni de la emiterea cardului si 1% pentru toate cumparaturile efectuate ulterior.
John Bushby, General Manager, Northern Europe, MasterCard, spune: "Lansarea cardului World MasterCard in Marea Britanie arata angajamentul nostru de a intari relatia cu clientii, permitand emitentilor sa adauge valoare cardurilor lor de business deja existente.
"World MasterCard ofera beneficii care sunt in concordanta cu nevoile consumatorilor bogati din Marea Britanie, pe care piata de carduri de credit nu ii satisface pentru moment. Combinand statusul social cu raportul calitate-pret, World MasterCard va permite emitentilor sa retrezeasca interesul consumatorilor bogati pentru cardurile de credit.
Sanjiv Yajnik, Principal Managing Director, Capital One, comenteaza: "Capital One Cashback cu World MasterCard ofera unul dintre cele mai bune pachete privind recompensele din piata. Ne asteptam ca acest nou card sa fie primul produs dintr-o serie de alte programe comune intre Capital One si MasterCard."
Prin lansarea cardului World, MasterCard demonstreaza inca o data ca intelege dinamica segmentului de carduri premium din Marea Britanie, pe care este deja prezent prin intermediul produselor World Signia, incluzand cardurile de credit NatWest Black, RBS Black, i-24 si Coutts.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut