MasterCard lanseaza primul program european World MasterCard
Data publicarii: 17-10-2007 | InternationalMasterCard Europe isi consolideaza pozitia pe piata cardurilor de credit premium prin lansarea primului program european World MasterCard, implementat de Capital One, in Marea Britanie, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Utilizand World MasterCard, emitentii vor satisface mai bine nevoile consumatorilor bogati, in numar de aproximativ sapte milioane in Marea Britanie.
Calatoriile reprezinta una dintre caracteristicile cheie ale acestui segment de public, iar World MasterCard are inclus un pachet cuprinzator de asigurari de calatorii si servicii de asistenta, care ofera segmentului consumatorilor bogati tot confortul pe parcursul calatoriilor. Cardul include, de asemenea, un program bogat de recompense si bonusuri, permitand posesorilor de carduri sa profite de pe urma efectuarii cumparaturilor realizate cu cardul World MasterCard. Nu in ultimul rand, posesorii de carduri beneficiaza de acceptare globala de neegalat, prin reteaua internationala de acceptare MasterCard.
Banca Capital One (Europa) este primul emitent din Marea Britanie care ofera clientilor un produs World, prin lansarea cardului Capital One Cashback cu World MasterCard, care, in plus fata de avantajele obligatorii ale cardului World, garanteaza posesorilor de carduri ca vor primi inapoi 4% din valoarea cumparaturilor efectuate in primele trei luni de la emiterea cardului si 1% pentru toate cumparaturile efectuate ulterior.
John Bushby, General Manager, Northern Europe, MasterCard, spune: "Lansarea cardului World MasterCard in Marea Britanie arata angajamentul nostru de a intari relatia cu clientii, permitand emitentilor sa adauge valoare cardurilor lor de business deja existente.
"World MasterCard ofera beneficii care sunt in concordanta cu nevoile consumatorilor bogati din Marea Britanie, pe care piata de carduri de credit nu ii satisface pentru moment. Combinand statusul social cu raportul calitate-pret, World MasterCard va permite emitentilor sa retrezeasca interesul consumatorilor bogati pentru cardurile de credit.
Sanjiv Yajnik, Principal Managing Director, Capital One, comenteaza: "Capital One Cashback cu World MasterCard ofera unul dintre cele mai bune pachete privind recompensele din piata. Ne asteptam ca acest nou card sa fie primul produs dintr-o serie de alte programe comune intre Capital One si MasterCard."
Prin lansarea cardului World, MasterCard demonstreaza inca o data ca intelege dinamica segmentului de carduri premium din Marea Britanie, pe care este deja prezent prin intermediul produselor World Signia, incluzand cardurile de credit NatWest Black, RBS Black, i-24 si Coutts.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an