MasterCard lanseaza primul program european World MasterCard
Data publicarii: 17-10-2007 | InternationalMasterCard Europe isi consolideaza pozitia pe piata cardurilor de credit premium prin lansarea primului program european World MasterCard, implementat de Capital One, in Marea Britanie, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Utilizand World MasterCard, emitentii vor satisface mai bine nevoile consumatorilor bogati, in numar de aproximativ sapte milioane in Marea Britanie.
Calatoriile reprezinta una dintre caracteristicile cheie ale acestui segment de public, iar World MasterCard are inclus un pachet cuprinzator de asigurari de calatorii si servicii de asistenta, care ofera segmentului consumatorilor bogati tot confortul pe parcursul calatoriilor. Cardul include, de asemenea, un program bogat de recompense si bonusuri, permitand posesorilor de carduri sa profite de pe urma efectuarii cumparaturilor realizate cu cardul World MasterCard. Nu in ultimul rand, posesorii de carduri beneficiaza de acceptare globala de neegalat, prin reteaua internationala de acceptare MasterCard.
Banca Capital One (Europa) este primul emitent din Marea Britanie care ofera clientilor un produs World, prin lansarea cardului Capital One Cashback cu World MasterCard, care, in plus fata de avantajele obligatorii ale cardului World, garanteaza posesorilor de carduri ca vor primi inapoi 4% din valoarea cumparaturilor efectuate in primele trei luni de la emiterea cardului si 1% pentru toate cumparaturile efectuate ulterior.
John Bushby, General Manager, Northern Europe, MasterCard, spune: "Lansarea cardului World MasterCard in Marea Britanie arata angajamentul nostru de a intari relatia cu clientii, permitand emitentilor sa adauge valoare cardurilor lor de business deja existente.
"World MasterCard ofera beneficii care sunt in concordanta cu nevoile consumatorilor bogati din Marea Britanie, pe care piata de carduri de credit nu ii satisface pentru moment. Combinand statusul social cu raportul calitate-pret, World MasterCard va permite emitentilor sa retrezeasca interesul consumatorilor bogati pentru cardurile de credit.
Sanjiv Yajnik, Principal Managing Director, Capital One, comenteaza: "Capital One Cashback cu World MasterCard ofera unul dintre cele mai bune pachete privind recompensele din piata. Ne asteptam ca acest nou card sa fie primul produs dintr-o serie de alte programe comune intre Capital One si MasterCard."
Prin lansarea cardului World, MasterCard demonstreaza inca o data ca intelege dinamica segmentului de carduri premium din Marea Britanie, pe care este deja prezent prin intermediul produselor World Signia, incluzand cardurile de credit NatWest Black, RBS Black, i-24 si Coutts.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY : liderii fiscali recurg la AI pentru a consolida gestiunea taxelor pe fondul aparitiei de noi riscuri
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday