350 euro/salariat pentru doua zile de specializare in brand management
Data publicarii: 25-10-2007 | EducatieCompaniile care doresc sa-si instruiasca sau sa-si perfectioneze angajatii pot alege una dintre ofertele firmelor specializate in training si consultanta. Pe langa faptul ca acopera o paleta larga de domenii, ofera posibilitatea personalizarii cursurilor in functie de nevoile companiei.
Cursurile variaza de la vanzari, negociere si comunicare la managementul proiectelor si conducerea echipei (leadership). Aceste programe ii vizeaza atat pe angajatii aflati la inceputul carierei cat si pe cei cu experienta care doresc sa se perfectioneze.
Durata unui curs de pregatire variaza in functie de complexitatea acestuia. Astfel, un curs intensiv de comunicare, negociere sau brand management dureaza 2 zile.pe cind un seminar de marketing sau de vanzari poate ajunge pana la maxim 3 luni. Cursurile se desfasoara in grupe de nu mai mult de 10-15 persoane si imbina partea teoretica cu cea practica., oferind paricipantilor suporturi de curs si alte materiale.
3 luni de marketing costa 580 de euro
Toate activitatile mizeaza pe participarea activa a angajatilor companiei. Costul unui astfel de training depinde nu atat de durata acestuia cat de tematica propusa. Daca o companie plateste 160€/angajat pentru un training de negociere de 2 zile, tot pentru 2 zile poate plati 350 de euro daca este vorba de brand management sau chiar 450€ pentru managementul vanzarilor. Daca opteaza pentru un seminar de marketing de 3 luni atunci achita 580€ pentru fiecare angajat. Dupa terminarea cursurilor si sustinerea unui test, participantii primesc o diploma sau un certificate de specializare.
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut